HODNOCENÍ VEDOUCÍHO BAKALÁŘSKÉ PRÁCE AKADEMICKÝ ROK 2010/2011 Autor práce: Škraňková Jana Vedoucí práce: ttoc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. Název práce: Zájem o specializační studium zdravotníků nelékařů Sledovaná kritéria Pomocný rejstřík pro hodnoceni závěrečných práci. Označte X, zda předložená práce obsahuje níže uvedené znaky. 9 « — ■—i o u "s e "5 " V) srt .O --O KJ obsahuje A Úvodní ŕást AI Zřetelné vymezení do oblasti ošetřovatelství. (Které oblasti se týká?) X A2 Jasná a zřetelná formulace tématu a cíle práce. (Co má být ověřeno, zjištěno, čeho má být dosaženo, co nového chce autor zjistit?) X B Dosavadní řešení problému Bl Práce obsahuje přehled názorů vztahujících sc k danému tématu na základě odborné literatury. (Přiměřený počet použitých zdrojů včetně internetu.) V B2 Jc zřetelné, kde jde o autorský text a kde o kompilaci. (Kompilace má hodnotící nadhled, nejde o mechanické výpisky z literatury.) X ť Praktická část Cl Ošetřovatelský proces/šetření/výzkum se vztahuje k tématu a cíli práce. X C2 Byly použity vhodné metody a nástroje (ošetřovatelský model). D Ošetřovatelský proces/Analytická část Dl Ošetřovatelský proces požadované náležitosti/je provedena analýza získaných údajů. X D2 Zhodnocení ošetřovatelského procesu /diskuze umožňuje zpracování doporučení, výstupů práce. (Obsahuje diskuzi s uvedenými teoretickými zdroji.) X E Závěry a přínos pro oblast ošetřovatelství El Závěrečná část hodnotí, zda bylo dosaženo stanoveného cíle práce. X E2 Práce obsahuje adresné vyjádřeni, kde a jak ji lze využít. Výstupem práce je využitelný materiál. (Doporučení pro teorii/praxi, návrhy, metodické postupy, příručka, manuál, vymezení rizik.,.) X 1 Prezentace (formální úroveň práce) Fl Úplnost obligátních náležitostí - jazyková úroveň, dodržení formálních náležitostí a struktury, grafická a typografická úroveň práce, (titulní list, čestné prolil., abstrakt, klíčová slova, rozsah, proporcionalita...) X F2 Bibliografie dle platné normy (správnost citací a odkazů). Klady práce: Bakalářskou práci Jany Škraňkové hodnotím pozitivně. Autorka zpracovala téma informovanosti a zájmu zdravotnických pracovníků nelékařských profesí o specializační vzdělávání. Východiskem byly legislativní normy vztahující se k této problematice. Pro potvrzení relevantnosti vytčených cílů si autorka stanovila 3 hypotézy. V rámci průzkumu realizovala dotazník vlastní konstrukce, který jí poskytl dostatečná data pro rozbor odpovědí. Výstupem práce je využitelný materiál - propagační letáčky k oborům, které se vyprofilovaly z dotazníku jako nejžádanější.