Komentár: Zásadním problémem této práce je, že neobsahuje praktickou část, která by odpovídala požadavkům školy. Očekávala bych rozpracovaný edukační proces u konkrétního pacienta. Praktická část je nahrazena vysvětlením, co je edukace (zde vytýkáni, že i edukační proces má 5 fází - studentka uvádí jen čtyři, existují edukační ošetřovatelské diagnózy), dále studentka popisuje nový edukační materiál, který je používán v Centru preventivní medicíny. Teoretická část přináší ucelené informace o problematice. Upozorňuji na poměrně vysoké procento shody (24 %) s pracemi jiných autorů. Uvedená literatura není dostačující a vytýkám velké množství chyb v zápisu literatury (str, 41) a v citacích. Např. na straně 41 -NĚMCOVÁ,J, zde dokonce chybí i použitá literatura. V celé práci je řada formálních chyb například: - Porušení akademického plurálu v Abstraktu. - Zcela nedostatečná je hlavička anglického abstraktu. - Spatně dělané výčty např. str. 27. - Rada mluvnických chyb a překlepů, z nich značné množství opraveno v Erratech, ale zůstává např. v Karlových varech (str. 27), často po tečce za koncem věty následuje malé písmeno (str. 8, 9), cysterňy chilli str. 24. - Chyby v přílohách. - Chybí prohlášení k použití dat. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX x V Praze dne 13.5.2013