Komentář: Hodnocení snižuji zejména z důvodu chybného stanovení ošetřovatelských diagnóz. Dle stanovených požadavků nelze v NANDA taxonomii I tvořit vlastní diagnózy, v tomto případe 1. a 10. aktuální ošetřovatelskou diagnózu (str. 52). U 3. ošetřovatelské diagnózy nesouhlasím se stanoveným dlouhodobým cílem (str. 56) - studentka uvádí, že pacientka není schopna úsudku o svém onemocnění, ale dlouhodobě si stanovuje, že je třeba vést pacientku k pochopení své nemoci, což nepovažuji za správné. Na str. 54 jsou uvedeny různé intervence pod č. 7. Dále vytýkám: - Několikrát porušen akademický plurál (str. 62, v anglickém abstraktu, str. 11). - Nalézám chyby v interpunkcí a další mluvnické chyby (např, str. 11 rodinný příslušníci; str. 17 Deset příznaků, které by nás měli varovat). - V Abstraktu není uveden počet stran. Chyby a nejednota při psaní názvů kapitol (např. 1. Demence). - Chyby v zápisu autorů citací (tečka před závorkou), str, 21. V Seznamu použité literatury: chybí tečky po ISBN, internetové zdroje neuvádíme zvlášť, nerespektujete pozice křestních jmen. - V Prohlášení Příloha A neuvádíte, že jste měla souhlas ke sběru dat a k jejich následnému zpracování. - Střídavě píšete o klientovi a pacientovi. - Chyby v názvu Školy na obalu i titulní straně. Práci k obhajobě: DOPORUČUJÍ Otázky k obhajobě: 1. Proč je zdůrazňován význam včasné diagnostiky u lidí s Alzheimerovou chorobou? 2. V čem spočívá strategie určování stadia demence P-PA-IA navrhovaná ČALS? Návrh na hodnoceni: A B C D E FX X V Praze dne 28. 4. 2013 podpis / /