Komentář: Bakalářská práce jc vypracována vysoce aktuálně a profesionálně. Autor využil pestrou Škálu odborné literatury a příloh, které dotvářejí odbornost studenta. V bakalářské práci absentuje předmluva. Z metodologického aspektu se v empirické části průzkumu objevují nepřesnosti. Vzhledem na uvedenou skutečnost, mám několik doplňujících otázek a připomínek pro studenta: 1. V hlavičce abstraktu chybí počet stran práce. 2. Výsledek návratnosti dotazníků je nesprávný. 3. Jaký je vztah mezi částkovými cíli a hypotézami? 4. Proč rozdělujete poskytovatele záchranné služby - zdravotnické záchranáře a sestry? 5. Pokud jste je tak rozdělil, neměly by být sestry doplněny do dotazníku a hodnoceny s úrovní znalostí jinak? 6. Chybí v hypotézách čísla otázek dotazníku, které verifikují hypotézy. 7. Chybí výběr respondentů. Jedná se o vzorku náhodnou nebo cílenou (přímá formulace)? 8. Chybí popis pilotní studie (počet respondentů, úprava otázek v dotazníku - ve kterých) 9. Stanovení hypotéz je nepřesné z hlediska fixního vyjádření početnosti (hodnotitel nost hypotéz) 10. Jaký je interakce mezi retrospektivní analýzou a empirickou Částí bakalářské práce? 11. V podkapitole 5.6: co bylo kritériem objektivity pro „stupnici hodnocení úrovně znalostí"? 12. V podkapitole 6.2 Retrospektivní analýza dat - je nesprávně zadán zdroj dat. 13. Jaký je rozdíl mezi zdravotní sestrou a všeobecnou sestrou (viz strana 15)? Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: „C" A B C D E IX X V Praze dne 11. 6. 2013 / PhDr. Zuzai](aŕSyslová opojhent