Komentár: Teoretická část je zpracovaná zjednodušeně. Obsahuje kapitoly věnující se anatomii a fyziologii lebky a mozku což považuji za nevhodné s ohledem na téma práce. Postrádám definování úlohy zdravotnického záchranáře v pfednemocniční a v následné intenzivní péci s důrazem na jeho kompetence. Metoda kasuistiky vzhledem k okolnosti Časového omezení je zvolena vhodně.^Postrádám v první fázi ošetřovatelského procesu (1. den hospitalizace - str. 40) systematické zhodnocení pacienta včetně užití měřících škál. 'Zpracování individuálního plánu ošetřovatelské péče zahrnuje nepřesně formulované ošetřovatelské diagnózy aktuální i potencionální. Cíle jsou formulovaná zjednodušeně, student nepoužívá výsledná kritéria, c V metodologii ošetřovatelského procesu zcela chybí 3 krok plánování včetně specifikace intervencí/Postrádám čestné prohlášení studenta pro zpracování bakalářské práce. Nedostatky práce: Bibliografická norma a metodika školy k tvorbě bakalářských prací je převážně dodržena, drobné nepřesnosti nejsou zásadního charakteru např. str. 24, 27, 29, 30, 31 atd. Otázky k obhajobě: 1. Jaké jsou zásady pro tvorbu ošetřovatelských diagnóz? 2. Jak konkrétně využijete závěry práce v klinické praxi? Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: C A B C D ľ FX V Praze dne: 14. 5. 2012 Podpis: PhDr. Jana Hlinovská, PhD.