Komentár: V teoretické Části práce autorka definuje otravné látky, příčiny intoxikací, věnuje se kinetice toxických látek a podrobně popisuje vybrané druhy intoxikací (alkoholem, léky, hadím uštknutím). V praktické části realizované formou průzkumu mapuje znalosti populace o poskytování laické první pomoci u vybraných intoxikací. y^Za nepřesnou považuji formulaci otázky č. 4 a to Víte, jak poskytnout první pomoc člověku při podezření na intoxikaci alkoholem do příjezdu RZS ? Jedná se pouze o subjektivní hodnocení vlastních znalostí a schopností ze strany respondenta, které je až posléze ověřováno znalostními otázkami, z nichž lze usoudit na skutečné znalosti či neznalosti respondentů. Vhodnější by tedy byla formulace Domníváte se, že víte jak poskytnout.... Stejné je to u otázky č.12 a ló.^a straně 75 textu autorka píše, že se průzkumná otázka č. 4 potvrdila. Na stran 84 textu však naopak uvádí, že průzkumná otázka Č. 4 byla vyvrácena. I přes tyto drobné nepřesnosti je práce velmi kvalitně zpracována, bez odborných či technických nedostatků, bez gramatických chyb. Vhodně použité jsou grafické přílohy a doporučení ve formě návrhu na realizaci semináře se zaměřením na první pomoc při akutních intoxikacích pro žáky 8 a 9. tříd základních škol. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnoceni: A B C D E FX V Praze dne 10.5.2013 podpis