Komentář: Autorka bakalářské práce zpracovala téma „Edukační proces u pacientky se stresovou inkontinencí". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická Část je zpracována pečlivě a členěna do kapitol a jednotlivých podkapitol. Obsahově je teoretická část zpracována pečlivě a má jednotný charakter. K teoretické části nemám výhrad. V praktické části autorka zpracovala edukační proces u pacientky se stresovou inkontinencí. Autorka provedla edukační proces u jedné klientky. Edukační proces obsahuje dané náležitosti, pouze bych vytkla ve 2. fázi - stanovení edukační diagnózy absenci deficit v postojích a zručnosti. V doporučení pro praxi je edukační leták, který je pěkně a systematicky zpracován. K praktické Části jinak nemám výhrad. Z celkového pohledu je bakalářská práce zpracována vyrovnaně. Členění práce je částečně přehledné, citační norma byla dodržena. Jazykově a stylisticky nalézám drobné nedostatky. Kvalitu práce snižuje formální úprava celé bakalářské práce - nejednotné odstavce a mezery v textu apod. Předkládaná bakalářská práce splňuje po odborné i formální stránce požadavky kladené na autorku. Bakalářkou práci doporučuji k obhajobě. Doplňující otázky: Práci k obhajobě: DOPORUČUJI/DOPORUČUJI S VÝHRADAMI/NEDOFORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne 5.7.2014 podpis Mgr. Jana Toufarová