Komentář: Autorka bakalářské práce zpracovala problematiku aplikace růstového hormonu u pětiletých dvojčat. Rozvržení teoretické a praktické části splňuje požadavky VŠZ o.p.s. V obsahu práce shledávám technické chyby, které nesnižuji úroveň práce (podkapitola 3.3 zahrnuje oddíly 1.9.1; 1.9.2;1.9.3.aj.). Teoretická Část je členěna do kapitol a jednotlivých podkapitol, které na sebe navazují. Nosnou částí bakalářské práce je edukační proces u dětí předčasně narozených a závislých na růstovém hormonu, který se skládá z 5. fází. Autorka zpracovala 3 edukační jednotky, které se snažila přizpůsobit malým dětem tak, aby udržely co nejdelší pozornost. Edukace probíhala za přítomnosti matky. Strukturu a náležitosti edukačního procesu autorka dodržela, zpracovala přehledně. Výstupem bakalářské práce je edukační karta, kterou hodnotím jako vhodný, doplňující edukační materiál pro děti i rodiče. Doporučení pro praxi jsou výstižná a přehledná. Autorka si zvolila velice náročný edukační proces u malých dětí, které neudrží dlouho pozornost, což autorka zmiňuje. U obhajoby doporučují hlubší vyjádření studentky k věku obou dčtí a jejich schopnosti porozumět edukaci. Bakalářská práce je úhledná, obsahově a formálně splňuje požadavky. Otázky k obhajobě: 1. Stanovila jste si edukační cíle, u kterých často uvádíte, že děti získaly nové informace. Jaký je rozdíl mezi informacemi a vědomostmi? 2. Máte zpětnou vazbu o tom, zda si děti opravdu aplikují růstový hormon samy? Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnoceni: A B C D E FX X V Praze dne: 07. 07. 2014 Mgr. Karolína Stuchlíková Podpis;^^^^.