Komentář: Výběr tématu považuji za optimální. Teoretická část je zpracovaná komplexně, svědčí o dobré práci s literaturou. Obsah práce je totožný se zvoleným tématem, zpracování odpovídá stavu poznání o dané problematice. Struktura práce je propracovaná, symetrická. Z textu je patrná jazyková a stylistická čistota. Za kvalitní považuji kapitolu Specifika ošetřovatelské péče u pacienta s urolithiázou a psychologické zvláštnosti onemocnění - problematika je pojata komplexně. Praktickou část - zpracování edukačního procesu považuji za velmi dobrou. Stanovení edukačních cílů (kognitivních, afektivních a psychomotorických) odpovídá taxonomii. Za dostatečné považuji rozpracování metodologie prezentace edukačních jednotek s důrazem na realizaci, zhodnocení a doporučení pro praxi. Přílohy vhodně doplňují obsah bakalářské práce. Nedostatky práce: Bibliografická norma a metodika vysoké školy je převážně dodržena, drobné nepřesnosti (např. stránka 19, 21, 24, 25, 34, 40 atd.) nejsou zásadního charakteru. Otázky k obhajobě: 1, Jaké jsou požadavky na tvorbu edukačních diagnóz? 2. Jaké znáte typy edukace? Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne 1.5.2014