Komentář: Bakalářská práce Ivy Konvalinkové splňuje po obsahové i formální stránce požadavky Vysoké školy zdravotnické, o. p. s. Téma je přehledně zpracované s využitím recentní literatury. Praktickou část tvoří důkladně propracovaný edukační proces. K práci mám jen nezávazné připomínky: - Jednotky se neuvádí ve zkratkách. - Většinou chybí mezery mezi odstavci. - Hodně výčtů, které tvoří i celou podkapitolu bez úvodní věty. - Nerozumím první větě na str. 18: Primární prevence karcinomu prsu není prakticky možná, z důvodu odkládání návštěvy lékařů ženami až na několik týdnu. - V nynějším onemocnění by měl být stručně popsán záchyt a vývoj karcinomu prsu pacientky. - Zdroje pod obrázkem píšeme velikostí 10 (str. 27). - Díky odběru krve můžeme získat informace o nemoci - není zcela správně, krev je třeba testovat. - Nesrovnalosti v odpovědích u vstupního a výstupního testu. Špatně položená otázka. - Drobné chyby v zápisu literatury. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Otázky k obhajobě: 1. Jaká vyhláška určuje pravidla pro preventivní vyšetření, jejich časový harmonogram? 2. Tři individuální edukační jednotky trvaly každá 50 minut, čtvrtá 40 minut. Kdo provádí edukaci? Pokud sestra u lůžka, je to reálné? Měla byste nějaké doporučení, jak edukaci zefektivnit? Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne 3.5.2014 podpis