Komentář: Bakalářská práce Markéty Kožené po obsahové i formální stránce vyhovuje požadavkům Vysoké školy zdravotnické, o. p. s. s výhradami. Práci vytýkám zejména použití zastaralých literárních zdrojů. Sama autorka dokládá rešerší, že existují i novější díla, ze kterých mohla čerpat. Také škola doporučuje novější literaturu, která nebyla zapracována (Dostálová, 2008 a Šedý, 2012). Pojmy v latině jsou většinou zcela chybné. Při citování uvádíme jen prvního autora. V Úvodu je porušen akademický plurál. Chyby při psaní procent - str. 17. Některé výčty jsou špatně provedené - str. 21. V odborném textu neužíváme.....- str. 32. Chyby při formátování - str. 33. V praktické části nalézám chyby při posuzování Rodinná anamnéza, očkování, řada položek je pouze proškrtnuta. V aktuálních diagnózách je uvedena oš. dg. Průjem, ale takový problém nebyl u pacienta nalezen, není zmíněn ani v situační analýze. Chápu, jak to studentka myslela, ale její interpretace není systematická. Jazykové chyby - např, byly podány analgetika, při 2 návštěvě, kritéria byly splněny. Pacienty v rámci intervencí nepoučujeme. Nerozumím dlouhodobému cíli - pacientovi se obnoví zubní dentice do 7 dnů. Při posouzení tohoto pacienta v rámci ambulantního ošetření bych neprováděla hodnocení dle Bradenové. Chybný název testu - Bartelův test. Práci k obhajobe: DOPORUČUJI S VÝHRADAMI Studentka při ústní obhajobě předloží opravené latinské výrazy. Otázky k obhajobě: 1. Uveďte správný název testu pro hodnocení ADL. 2. Proč jste hodnotila pacienta podle Bradenové? Návrh na hodnocení: A B C D E FX X