Komentář: Předkládaná bakalářská práce se zabývá edukačním procesem u pacienta po totální endoprotéze kyčelního kloubu. Je rozdělena na teoretickou část, která tvoří více než 2/3 a část praktickou. , Převaha teoretické části je dána především rozsahem informací, které jsou relevantní ve vztahu k danému tématu. Podává ucelené informace o problematice ošetřovatelství a edukace pacientů s TEP. Kladně hodnotím zvláště kapitoly zabývající se etickými a právními normami edukace pacientů a sexualitou pacientů po TEP, což je opomíjené či tabuizované téma úzce související s edukací pacientů po TEP. Praktická část popisuje edukační proces u vybrané pacientky po TEP kyčelního kloubu. Negativem praktické části je její rozsah, což snižuje celkovou kvalitu práce. Kladně hodnotím přehledné zpracování tabulek vstupního a výstupního testu pacientky v edukačním procesu. V práci se vyskytují formální nedostatky, jako např. označení přílohy, seznam literatury (některých internetových odkazů a chybné označení vydání legislativního dokumentu); místy není jasné, zda se jedná o přímou citaci či parafrázi (str. 42, 45) Otázka k obhajobě: Jaké opatření je pro pacienty s TEP kyčelního kloubu nej důležitější dodržovat po propuštění z nemocnice? Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E F\ X V Praze dne $ y. podpis Ta * v -t