Komentář: Autorka práce nás seznamuje s velmi aktuální problematikou v rámci prevence termických úrazů a to edukací. Termické úrazy patří mezi velmi závažné, bolestivé. Lidé, kteří utrpěli termický úraz (dle lokalizace úrazu) jsou často společností vyloučeni a trpí sociální izolací. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části autorka charakterizuje termické úrazy z hlediska rozsahu, hloubky a příčin postižení, uvádí epidemiologické údaje jejich výskytu. Rozpracovává poskytnutí první pomoci a následnou léčbu popálenin, specifikuje také psychické následky popáleninového traumatu. Další kapitola je věnována preventivním strategiím se specifikací pro popáleniny, jsou zde charakterizovány i jednotlivé organizace zaměřující se na problematiku termických úrazů. Poslední kapitola pak charakterizuje edukaci, druhy a jednotlivé fáze edukačního procesu. Cílem práce bylo zjistit význam provedené edukace. Součástí práce je i edukační plán, včetně vhodně zvolených cílů z oblasti afektivní, kognitivní i behaviorální. V expoziční fázi autorka realizovala 3 edukační jednotky. Závěrečné hodnocení edukace bylo provedeno prostřednictvím výstupního vědomostního testu, který byl totožný se vstupním. V diskuzi pak autorka navrhuje doporučení, které by mohly zlepšit realizaci prevence termických úrazů. Výstupem práce je také autorkou zpracovaný preventivní edukační materiál (příloha D) Teoretická část práce obsahuji drobné formální nedostatky - překlepy, které však neubírají na kvalitě této práce. l. Je podle Vašeho názoru podíl sester na preventivních opatřeních dostatečný? Práci k obhajobě: DOPORUČUJI/DOPORUČUJI S VÝHRADAMI/NEDOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne podpis "fcttW Ib^^y