Komentář: Autorka zpracovává téma znalosti základů první pomoci u studentů středních škol. Předkládaná práce je psaná srozumitelně, přehledně a s důrazem na důležité skutečnosti. Je proporcionální vzhledem k teorii a praxi, s minimem gramatických chyb a nepřesností. Praktická Část má jasně definované cíle a hypotézy, velmi hezké grafické zpracování. Pokud ale autorka zjišťuje znalosti základů první pomoci bylo by lepší zjišťovat tuto skutečnost ve čtvrtém ročníků kdy je již jasné, že učební látka na zmiňované téma je odpřednášená. Jestliže distribuce dotazníků do škol probíhala od 11. listopadu do 18. prosince jak se uvádí na str. 29 kladu si otázku, kolik hodin a na jaké téma bylo odučeno v prvních ročnících studia. Bylo by jistě přínosem zjistit, kdy se na kterých školách učební látka k danému tématu učí, popř. přiložit i učební plány. Správné odpovědi na některé otázky jsou v prvních ročnících lepší než ve čtvrtých ročnících (viz otázka č. 4, č. 5, č. 9 nebo Č. 11...) Práci k obhajobě: DOPORUČUJI" Otázky k obhajobě: Objasněte premisy, které vás vedly ke stanovení hypotézy 1, že studenti obchodní akademie mají lepší vědomosti z první pomoci oproti studentům z gymnázia a odborného učiliště. Jakou metodu výuky lze navrhnout, aby si žáci látku co nejvíce zapamatovali? Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne 12.5.2014