Komentář: Jde o druhou verzi práce, přičemž první nebyla obhájená v červnu 2015. Abstrakt obsahuje všechny náležitosti, je strukturovaný, byly doplněny klíčové výsledky a doporučení. Autorka upravila teoretickou část práce, doplnila text u kapitol a podkapitol, kde chyběl, použila novější prameny a literaturu. V původním textu byly některé pasáže psány heslovitě, nyní jsou rozvinuty do vět a působí kompaktněji. Autorka vysvětlila zaměření své práce, proč ji jako sestru a studentku oboru ošetřovatelství zajímá, jaké postoje mají studenti oboru Sociální práce k syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte (syndrom CAN). Dále upravila empirickou část, především upřesnila cíle bakalářské práce (nyní sledovala spíše postoje než znalosti studentů-respondentů), doplnila údaje o zkoumaném souboru do tabulky pro lepší přehlednost a zpřesnila interpretace výsledků. Značné změny doznala kapitola Diskuse, ve které se autorka zamýšlela nad získanými výsledky a konfrontovala je s další odbornou literaturou vztahující se k tématu včetně výhledu, kam by mohl směřovat budoucí výzkum na toto téma. Zdůraznila důležitost spolupráce sociálních pracovníků a všeobecných sester, neboť právě sestry by měly být pozorné k signálům syndromu CAN. V Závěru, který byl rovněž upraven, jsou pak stručně shrnuty výsledky a zhodnoceno naplnění cílů práce. Autorka opravila formální chyby, které jí komisí byly vytýkány v předchozí verzi. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne, 3.9.2015 Mgr. Eva Marková, Ph.D. podpis