- Názvy kapitol a dalších oddílů nejsou dle manuálu školy. Obsah, keywords, porušení akademického plurálu v Abstract, Seznam použitých zkratek, Přílohy, Seznam použité literatury, tvorba odstavců - to vše není v souladu s požadavky školy. - V seznamu odborných výrazů - adorovat - je ve špatném tvaru přilnou (asi spíš přilnout), ale dle slovníku cizích slov je ve smyslu spíše církevním - obrátit se na víru. Embolus - zcela nepřesné vysvětlení. Kolaterál - nebo spíše kolaterální? Nozokomiální infekce opět překlep - onemocnění vzniklém hospitalizací. Chybí zdroj u odborných výrazů. - Nedostatečný počet zdrojů. - V Přílohách chybí prohlášení studentky o sběru dat. Poznámky k vlastnímu textu: - Str. 16 poslední dva řádky: doporučuje se ...- bez citace - tedy autorka nebo kdo? - Str. 17 - Antitrombotická léčba (nadpis v kapitole o prevenci) - jde tedy o léčbu nebo o prevenci? Opět doporučení bez citace. - Str. 17 - zde bych se rozepsal o Leydenské mutaci. - Str. 18 - bolest náhle ustupuje do několika minut - náhle? - Str. 20 - vyšetření dle Dopplera neexistuje. Doppler byl rakouský fyzik - vyslovil hypotézu, pokud se zdroj vlnění (světla nebo zvuku) pohybuje od pozorovatele, ten zachytí vlnění s nižší frekvencí - v případně světla posun k Červené. Rozhodně se nejedná o někoho, kdo by popsal vyšetření. - Str. 20 Valsalvův manévr - není vysvětleno, co to je. - Str. 22 - D dimery jsou pouze jedním z mnoha laboratorních testů - možná, že by stálo za to udělat subkapitolu Laboratoř, subkapitolu Zobrazovací metody - jinak je to nepřehledné. - Str. 26 - najednou D-Dimer - dříve D-dimer. - Str. 27 LMWH - není molekula ale molecular... dále by mohlo být více popsáno podávání Warfarinu - není vysvětleno, že dávka závisí na hodnotách, nutnost kontroly a další oš. problémy. - Str. 37- nemocný se edukuje - spíše nemocný je edukován. - Str. 40 - systém 6P - opět bez citace - asi to nedělala autorka v angl. jazyce. - Obrázková dokumentace je bez zdroje. - Velmi stará literatura - nové práce z rešerše málo zastoupeny. - Str. 50 - není numerologická škála bolesti, ale numerická. - Str. 51 - není Barthelův test, ale Barthelové. - Potenciální os. dg. se nyní nazývají rizikové. - Místo mnoha stanovených oš. dg. mohla být použita diagnóza syndromová - Riziko syndromu nepoužívání. - Intervence: Edukuj pacientku o vyjádření svých pocitů spojených s bolestmi je nesmyslná. - Překlepy a chybné tvary slov: např. Achilllova Šlacha; obinadla, které mají. - Zhodnocení péče je nedostatečné. - Chybí doporučení pro praxi. Podkapitola 4.8 není doporučení studentky, ale Tošenovského a patří do teoretické části.