Komentár: Autorka bakalářské práce se zabývá problematikou chronické žilní insuficience, která postihuje širokou skupinu populace. Rozvržení teoretické a praktické Části splňuje požadavky VŠZ o.p.s. Teoretická část je členěna do kapitol a jednotlivých podkapitol, které na sebe navazují. Teoretická část práce neobsahuje ošetřovatelskou část, postrádám specifika ošetřovatelské péče. Nosnou částí této práce je edukační proces u pacienta s chronickou žilní insuficiencí, který se skládá ze tří edukačních jednotek. Výběr edukačních jednotek byl vhodně zvolen zejména druhá a třetí. Strukturu a náležitosti edukačního procesu autorka dodržela, zpracovala přehledně. Doporučení pro praxi hodnotím pozitivně, jsou srozumitelná a výstižná. Seznam použité literatury považuji za vyhovující. Výstupem bakalářské práce jsou edukační karty, které hodnotím jako vhodný, přehledný, obohacující edukační materiál nejen pro pacienty s chronickou žilní insuficiencí, ale i pro studenty VŠ a všeobecné sestry, které se s těmito pacienty setkávají denně ve své praxi. Bakalářská práce je úhledná, čtivá, obsahově splňuje požadavky. Formální stránka bakalářské práce obsahuje mírné nedostatky, které nesnižují úroveň práce. U obhajoby bakalářské práce doporučuji autorce doplnit specifika ošetřovatelské péče u pacienta s chronickou žilní insuficiencí. Otázky k obhajobě: 1. Které účinné přípravky můžete použít k hojení ran, zejména u bércového vředu? 2. Jaký je rozdíl mezi informacemi a vědomostmi? Práci k obhajobě: „B" DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne: 03. 07. 2015 PhDr. Karolína Stuchlíková Podpis: /fca^W