Komentář: Autorka bakalářské práce zpracovala téma Edukační proces u pacienta s vybranými vyšetřovacími metodami v kardiológii. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje 1 hlavní kapitolu, které mapuje vybrané vyšetřovací metody v kardiológii, dále ošetřovatelský proces a edukaci. Teoretická část je zpracována přehledně a zachycuje odborné poznatky k dané problematice. V praktické části autorka zpracovala edukační proces dvou párů se zaměřeními na téma práce. Edukační proces obsahuje 5 fází a je náležitě vyhodnocen. U edukačních jednotek bych vytkla absenci Časového horizontu přes datum a ž čas. Praktická část dále obsahuje doporučení pro praxi a závěr. Součástí přílohy jsou zpracované zajímavé edukační materiály k dané problematice. Z celkového pohledu je bakalářská práce zpracována pečlivě. Teoretická část a praktická část je zpracována vyrovnaně. Stanovený počet stran je dodržen. Členění práce je přehledné, citační norma byla dodržena. Jazykově a stylisticky nalézám drobné nedostatky. Cíl práce je splněn. Studentka pracovala samostatně, přicházela s vlastními nápady, které aktivně konzultovala. Mé rady a připomínky, které se týkaly odborné problematiky, metodiky práce a prezentace kazuistik v praktické části akceptovala. Předkládaná bakalářská práce splňuje po odborné i formální stránce veškeré náležitosti a práci doporučuji k obhajobě. Doplňující otázky: Práci k obhajobě: DOPORUČUJI/DOPORUČUJI S VÝHRADAMI/NEDOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C O E FX X V Praze dne 15. 6. 2015