Komentář: Formální chyby - tečky, čárky, mezery, uvozovky, zarovnání do bloku apod. nacházím na s. 14, 22, 26,27, 28, 37, 39,41-44,46, 51, 53, 54, 57-60, 62-68,71 a 72. Předložená bakalářská práce nesplňuje požadavky školy v: - obsahu - nejsou uvedeny přílohy přesto, že v práci jsou - obsahové nevyváženosti teoretické a praktické části duplicitním vysvětlování zkratek (s. 15, 19) Seznamu použité literatury - nebyl uplatněn požadovaný harvardský styl zápisu a dáte nebyla dodržena ČSN ISO 690-2: 2011 Po metodické stránce postrádám v průzkumu: informaci o počítačovém programu, ve kterém byla zpracována získaná data (s. 36) - vazbu, ze které by bylo patrné, kterými otázkami dotazníku jsou řešeny stanovené průzkumné otázky (s. 53) v rámci dotazníkových otázek je otázka 3 u obou oborů postavena špatně a tím došlo v rámci prvního průzkumu kneprovázání dotazníkových otázek 7, 8 a 14 a nedošlo k jejich vyhodnocení (s. 69-70), v rámci vyhodnocení druhého průzkumu (s. 70-71) jde o dotazníkové otázky 7, 8, 9,10 - také nedošlo k vyhodnocení sociodemografíckých údajů zjišťovaných u obou souborů otázkami 1-4! Diskuze je analýzou získaných údajů a vlastní diskuze chybí. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Otázky k obhajobě: Proč jednotlivé dotazníky obsahovaly uvedené otázky? V rámci jaké průzkumné či dotazníkové otázky uplynul zájem o rozšířené vzdělávání v interpersonální komunikaci, psychologii a komunikaci jak je uvedeno v doporučeních na s. 71? Návrh na hodnocení: A B C D E FX x V Praze dne 14. 5. 2015