Komentář: Znalosti a vědomosti pedagogů v oblasti medicíny se stávají zkoumaným jevem. Vyplývá to logicky ze situace zvýšené nemocnosti žáků. Nutnost umět poskytnout první pomoc je pak nasnadě. Výběr tématu proto shledávám dobře zvolené. Práce obsahuje grafické a typologické chyby, autorka využívá opakovaně slangové a familiární výrazy, které do odborného textu nepatří. Text je uspořádán do dlouhých, nepřehledných vět, které jsou na 5ti i více řádcích. V poděkování autorka hovoří o absolventské práci, jedná se o práci bakalářskou. Jedná se o nedbale přepracovanou kopii nebo nepozornost autorky? V práci se setkáme s nejednotnou úpravou, tučné x netučné písmo atd. Jednotlivé kapitoly jsou nevhodně umístěné. Z vypracovaných tabulek na základě položených otázek nevyplývá, jaká je správná odpověď. Také nepokládám za zcela erudovaný text, cituji: „ ...tudíž se mi hypotéza potvrdila." Ani další závěrečné hodnocení nepovažuji za validní, opět cituji: „ Výsledky dotazníkového šetření dopadly celkem vyrovnaně. Z našeho pohledu jsou znalosti celkem dostačující. Výzkum byl pro nás celkem užitečný." Nikterak nechci snižovat autorčino pracovní úsilí, ale bohužel se tento druh slohu k odbornému textu nehodí a velmi snižuje jeho vážnost a kvalitu. Bakalářskou práci hodnotím klasifikačním stupněm „D". Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX - - - ANO - - Otázky k obhajobě: 1. Vypracovala jste pro potřeby pedagogů informační leták. Leták je rozložen na dvě strany textu. Nemyslíte si, že by jeho délka mohla ovlivnit trpělivost Čtenáře, který by měl leták určitě dočíst celý? Myslíte, že by šla jeho délka zredukovat? 2. V oblasti edukace pedagogů hovoříte o kurzech, přednáškách a dalších přínosných metodách. Které přínosné metody máte konkrétně na mysli? V Praze dne: 18.4.2015 podpis: Mgr. Dana Vaňharová