7- Autorka bakalářské práce si zvolila téma zabývající se problematikou urgentních stavů u dětí v PNP posádkami ZZS. Zaměření bakalářské práce je vhodné ke studijnímu oboru studentky. Teoretická Část práce obsahuje přehled nejčastejších urgentních stavů u dětí z neúrazových i úrazových příčin na základě studia literatury, včetně uvedených zdrojů. V uvedeném textu např. podkapitola 1.9 je popsán odborný postup-neodkladné resuscitace novorozence, v této části textu není uveden zdroj, jedná se o odborný text popisující postup, včetně farmakologie-chybí přímá citace! Následuje odborný text popisující zhmoždění mozku-např. sekundární poškození mozku, zde není uveden zdroj, jedná se o odborný text-přímou citaci! V podkapitole 1.10 týkající se SIDS je uvedena přímá citace s informací, že jde o webový portál, aleje zde uveden knižní zdroj. V teoretické části práce je také uvedena samostatná kapitola týkající se krizové intervence a syndromu vyhoření. V této podkapitole je uveden i ukázkový test, zjišťující syndrom vyhoření, jedná se o doslovný text-přímou citaci, neboť se jedná o doslovný přepis. Jednotlivé kapitoly a podkapitoly logicky na sebe navazují. V empirické - průzkumné části práce je stanoven průzkumný problém, cíle a metody průzkumného šetření. Autorka práce zvolila pro svou bakalářskou práci kvantitativní metodu, vytvořila nestandardizovaný dotazník, rozdělený do několika rovin. Vyhodnocení dotazníkového šetření je formou grafů, doplněnými tabulkami se stručným popisem jednotlivých položek. Vyhodnocení průzkumného šetření je shrnuto v diskuzi, včetně stručného doporučení pro praxi. Práce obsahuje některé stylistické a gramatické nedostatky, proporcionalita práce je dobrá, provedení a vyhodnocení grafů je nejednotné, tabulka s grafem a popis není na jedné straně a tím se částečně stává nepřehledné, některé grafy jsou příliš veliké. Některé uvedené zdroje neodpovídají platné normě a nejsou jednotně zapsány (internetové), práce neobsahuje žádnou obrázkovou přílohu. Jako další negativum uvádím absenci více cizojazyčných zdrojů a stručné doporučení pro praxi- spíše všeobecného charakteru. Stanovené cíle bakalářské práce byly splněny a doporučuji ji k obhajobě s výhradami.