Komentář: Bc. práce s názvem EDUKAČNÍ PROCES U TĚHOTNÉ ŽENY S GESTAČNÍM DIABETEM respektuje požadavky psaní bakalářských prací dle pokynů VSZ, o.p.s. Autorka zpracovala pedantne teoretickou Část práce. Praktická část práce obsahuje duplicitní informace v kazuistice, anamnéze, posouzení a samotné edukaci, což mírně devalvuje úroveň práce. Vzhledem k tomu, že práce je zaměřená na GDM, tak známku snižuji o stupeň, v opakovaném rozporu fyziologických hodnot glykémie na laČno u selfmonitoringu v teoretické a praktické části viz popsáno níže. Pozitiva: Jasně, přehledně, aktuálně zpracovaná teoretická část práce - Respektování technických parametru práce Negativa: - Překlepy: • s. 18 .... U příbuzných prvního linie • s. 20 ... .tzv. fetání hyperinzulinizmus • s. 21 ... .Hypertrofie levé komory (velké písmeno H) • s. 24 ... nejednotnost v mezerování 140 mmHg, 30mmHg Velké množství parafrázovaní textu od autorky Andělové Nepřesný sběr nebo interpretace informaci o klientce, rozpor v datech např. s. 38 autorka popisuje typové vlastnosti klientky jako sanguinik a melancholik a na s. 40 popisuje sebepojetí klientky jako optimistku. - Opakovaná chyba v hodnotách glykémie např. s. 30, s. 17 tab. 2 teoretická část uvádí fyziologickou hodnotu glykémie na lačno do 5,1 mm o l/l, což je v rozporu s hodnotou v kazuistice na s. 36 a v edukaci - kontrolní test s. 42, s.56, s.62, kde autorka uvádí fyziologickou hodnotu glykémie na lačno 5,3 m mol/l. Z toho vyplývá, že autorka edukovala klientku nesprávně. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI/DOPORUČUJI S VÝHRADAMI/NEDOPORUČUJI