Komentář: Teoretická část bakalářské práce je zpracována formou přehledové studie. Autorka si v Úvodu práce klade 2 cíle pro teoretickou Část a 3 cíle pro část praktickou. K vydefinovaným cílům logicky váže jednotlivé kapitoly. Bakalářská práce respektuje požadavky VŠZ. Po formální stránce práce obsahuje občasné chyby: - v uvádění rozsahu od-do, ve vysvětlování zkratek v textu i přes existenci Seznamu zkratek, používání slovakismů, v zápise citace (s. 37), v zápise použitých zdrojů v Seznamu použité literatury a také překlepy. Dle mého názoru není nutné pro účel zpracování bakalářské práce tak precizní identifikace obou pacientů. Chybí situační analýza, o kterou by se opíraly stanovené edukační diagnózy! Vstupní test neodráží individuální edukační potřeby daných pacientů! V diagnostické fázi si studentka správně stanovila cíle - kognitivní, afektivní a behaviorální, ve fázi realizace však nikde neuvádí behaviorální cíl. V části Diskuze tuto nenalézám, autorka nediskutuje, ani neporovnává výsledky. Vyhodnocení porovnání výsledků edukace je provedeno formou tabulky, kde navíc chybí vyhodnocení poslední otázky. Zde také postrádám komentář k výsledkům! V několika případech je také uvedeno špatné označení profese sestry! Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Otázka k obhajobě: Na základě čeho (uveďte i doménu) jste formulovala edukační diagnózy? Specifikujte blíže Přílohu E, proč je na ní umístěno logo VŠZ? Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne 15. 5.2016 podpis