Komentář: Abstrakt má téměř všechny podstatné Části, ale je poněkud chaotičtěji psán. U vzorku respondentů např. chybí údaj o jejich celkovém počtu. V seznamu tabulek a grafů nejsou uvedeny názvy tabulek a grafů, takže se podle seznamu čtenář špatně orientuje, co je v nich. Autorka, jak sama uvedla při jedné konzultaci, od počátku o tématu přemýšlela. A tak se v Úvodu široce zamýšlí nad stigmatem osob s duševní poruchou a tím, že společnost k nim nemá být lhostejná. Teoretické kapitoly se zabývají duševní poruchou, stigmatem, projekty zaměřenými na zmírnění Či odstranění stigmatu, komunitní péčí a změnami v psychiatrii. Autorka čerpala především z monografií. Některé zdroje jsou staršího data (např. 2004, 2006). U některých pasáží chybí odkazy na literaturu (s. 14, 15, 16) Před kapitolou 7 Sběr dat chybí stanovení cíle bakalářské práce a formulace hypotéz. Sběr dat je zdůvodněn. Získaná data jsou statisticky zpracována. Pro čtenáře je nesrozumitelné, jak byly vytvořeny umělé znaky na základě otázek, 2, 4, 5, 6, 7 (s. 42). Měl být uveden postup konstrukce znaků. Autorka zjišťovala mj. vztah respondentů, kterým by vadilo/nevadilo se potkávat s duševně nemocnými v běžném životě a jejich věku (s. 47, 48). Jsou zde vytvořeny věkové kategorie, které ale mají rozdílné počty respondentů: Mladí 38, dospělí 21, produktivní věk 20, prarodiče 11, senioři/starší 10, takže pak nelze určit, co je statisticky víc, celky jsou rozdílné. Podobně je tomu u kategorií vzdělání (s. 49) a pak i u dalších srovnání (s. 55, 58). Muselo by být provedeno statistické testování, aby se došlo k nějakým výsledkům. V samostatné kapitole jsou shrnuty výsledky, nad kterými se autorka pokusila kriticky zamyslet. V Diskusi se autorka zaměřuje na průzkumný vzorek a otázky, kladené v dotazníku. Zjištěné výsledky nediskutuje s jinými obdobnými výzkumy. V Závěru práce není uveden přehled nej důležitějších výsledků se zdůrazněním toho, co práce přinesla nového, co z jejích výsledků vyplývá. Stručně mělo být uvedeno, co bylo zjištěno, co z toho vyplývá, případně s jakou průkazností se výsledek potvrdil. Vhodné je rovněž uvést to, co se nepotvrdilo či co zůstalo sporné nebo otevřené, a zda byl cíl práce naplněn. Autorka bakalářské práce byla upozorněna během konzultací na respektování pokynů pro psaní bakalářské práce a odkázána na skripta NĚMCOVÁ, Jitka a kol. (2015). Přesto bakalářská práce vykazuje některé formální chyby: např. Úvod se nečísluje, hlavní oddíly