Komentár: Abstrakt bakalárske práce není strukturovaný, popisuje, co obsahuje bakalářské práce v teoretických a dalších kapitolách, což se v podstatě opakuje v Úvodu, kam to však patří. Metodologie ošetřovatelského procesu není přesné vyjádření, neboť metodologie ie nauka o vědách. Snad lépe metoda*' Poměrní obsáhlá je medicínská část v teoretických kapitolách. Cíle práce v úvodu a /ávčru jsou nejednotné, cílem je objasnit problematiku či shromáždil informace. V kapitole 5 je uvedena Kolrlíková a kol., 2014, která však v seznamu literatury chybí. Kapitola 7 Ošetřovatelský proces o kojence s PEG by podle mého názoru měla obsahovat informaci, co v ní čtenáře čeká, např. obecný popis ošetřovatelského procesu, časové období péče o kojence, zdroje, ze kterých autorka čerpá. Ale jinak to samozřejmě odpovídá standardnímu popisu případu pacienta, který je ve škole stanoven. V situační analýze je uveden spíše popis, než analýza. Jinak je část ošetřovatelská/praktická dobře zpracována. Bakalářská práce neobsahuje diskusi či celkové zhodnocení ošetřovatelské péče. V Závěru se opět opakuje to, co už bylo uvedeno v abstraktu a úvodu, tedy popis, co práce obsahuje. V doporučeních pro praxi byl vytvořen informační materiál pro pacienty s PEG a jejich příbuzné, jak píše autorka v závěru, který však nemám k dispozici. V bakalářské práci není použito aktuální Prohlášení. Obsah má velká písmena oproti ostatnímu textu. Práce obsahuje pravopisné chyby, překlepy (např. psaní pomlček, matka označována jako pečovatel, jinde jako pečovatelka). Závěr: Bakalářská práce je solidně zpracována, avšak neobsahuje strukturovaný abstrakt, neobsahuje diskusi či celkové zhodnocení ošetřovatelské péče. Cíl práce není jednoznačně stanoven. Obsahuje pravopisné chyby a překlepy.