Komentář: Bakalářská práce je zpracována dle Směrnice rektorky Vysoké školy zdravotnické, o. p. s. Teoretická část práce se zabývá anatomií a fyziologií mozku (což studentka vhodně interpretuje ve výkonu práce zdravotnického záchranáře), velký důraz studentka věnuje patofyziologii, která je pro přednemocniční péči klíčová. Dále se studentka věnuje popisu mechanizmu kraniocerebrálních poranění a nejčastějšího výskytu těchto traumat u vybraných skupin. V praktické části prezentuje studentka tři velmi zajímavé kazuistiky a vhodně je analyzuje s vybranými doporučeními. Práci lze vytknout jen gramatické nepřesnosti (nesprávný zápis klíčových slov, řádkování abstraktu v AJ, v některých větách používá přítomný čas, v j iných minulý, duplicitní použití zkratky či drobné pravopisné chyby); ryto nedostatky jsou patrné na str. U, 13, 42 - 45, 49. V úvodu praktické části bych doplnil, podle čeho byly kazuistiky analyzovány. V diskuzi měla autorka doplnit srovnání s jinými autory a v doporučení pro praxi není jasné, proč se obrací s „dobrým nápadem" na horské chataře, když se v práci se tato problematika nevyskytuje. Otázky: 1. Proč uvádíte navýšení pomůcek pro horské chataře? 2. Jaké další počiny mohly vést k tomu, že nebyla správně odebraná anamnéza u třetí kazuistiky? Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX C V Praze dne 8. 04. 2016