Komentář: Bakalářská práce se zabývá velmi aktuálním tématem. Student si zvolil kvalitativní analýzu hloubkových rozhovorů a provedl rozhovory s napadenými zdravotnickými záchranáři. Výstupem práce jsou výuková videa pro další výuku na VŠZ, o. p. s. V teoretické části student popisuje agresi a její příčiny a přístupy - neverbální i verbální -k agresivním jedincům. Teoretická část obsahu formální nedostatky méně závažného charakteru -např. klíčová slova nejsou oddělena tečkou, úvod do teoretické části kopíruje úvod, není důsledně dodržována citační norma (str. 29 kurzíva přímé řeči a uvedení strany citované věty), str. 13 nejsou mezery mezi paragrafy, str. 14 není dodrženo řádkování. Student zmiňuje jako hlavní příčinu agrese frustraci, jsou však rozličné příčiny agresivního chování. Praktická část měla kódovat rozhovory, které student provedl se zdravotnickými záchranáři. Práce obsahuje v příloze pouze jeden rozhovor, u kterého chybí kódovací mechanismus. Student popisuje analýzu dat a data interpretuje až následně (nejdříve měla být prezentována data, až následně jej ich analýza). Diskuze jako taková nemá prvky diskuze, není zde srovnání s jinými autory a chybí detailní výsledky průzkumných otázek. Některé tituly v seznamu literatury nejsou dle platné normy (např. Spatenková). Přílohy vhodně doplňují teoretický text, ne však všechny obrázky působí preventivně, např. obrázky C, D a E. I přes výše uvedené je práce vhodná k obhajobě. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Otázky: Podle čeho student kódoval uvedené rozhovory? Návrh na hodnocení: A B C D E FX D V Praze dne 27. 04. 2016