> - —^— — Bakalářská práce se zabývá likvidací následků mimořádné události s hromadným postižením zdraví Zdravotnickou záchrannou službou Ústeckého kraje. Jedná se o zajímavé a aktuální téma, teoretická část práce byla pojata komplexně. V abstraktu však chybí seznámení čtenáře s obsahem praktické části práce a je zde nesprávně uveden počet stran práce. Formální a stylistická úprava je poměrně dobrá, kapitoly na sebe logicky navazují. Teoretická část práce koresponduje s praktickou částí. Autor nedodržuje důsledné citační normu ISO 690. V praktické části bakalářské práce autor neuvedl výzkumný problém. V práci i e nesprávně proveden test chí kvadrát a nesprávně vypočteny koeficienty (Cramerův a Pearsonův). Protože v tabulce očekávaných četností jsou dvě hodnoty z šesti menší než 5, nelze použít vypočtené hodnoty. V těchto případech, pokud to lze, se slučují některé buňky tabulky. Autor provedl sloučení, spojil skupiny „ne, nepomůže zvládat" a „nemyslím, neabsolvoval jsem školení na MU s HPZ", tím změnil původní tabulku se třemi stupni volnosti (3x2, 3 řádky, 2 sloupce) na tabulku 2x2 (2 řádky, 2 sloupce) se dvěma stupni volnosti. Změnou tabulky se změnil počet stupňů volnosti a kritická a vypočítaná hodnota. Kritická hodnota pro dva stupně volnosti je 3,841 a vypočtená hodnota 21,319. V práci jsou uvedeny špatné hodnoty, které odpovídají třem stupňům volnosti. Při výpočtu koeficientů se používá vypočtená hodnota, takže do obou hodnot je špatně dosazeno a výsledek není správný. Je diskutabilní, zda do významu školení pro zvládání stresu při MU s HPZ zahrnovat skupinu, která neabsolvovala školení a těžko může význam školení posuzovat. Kapitola diskuse obsahuje komparace s jinými autory. Doporučení pro odbornou praxi neobsahuje výstupný využitelný materiál. Přílohy práce jsou nesprávně označeny. Práci k obhajobě DOPORUČUJI Otázka pro studenta: Jak budete postupovat v případě, že dojedete jako první výjezdová skupina k dopravní nehodě plně obsazeného autobusu? Návrh na hodnocení: A B C D E FX X