Bakalářská práce se zabývá tématem likvidace následků mimořádné události s hromadným postižením zdraví Zdravotnickou záchrannou službou Ústeckého kraje, z pohledu jejího zaměstnance- zdravotnického záchranáře. Téma práce je zajímavé, aktuální, jedná se poměrně zdařilý přehled odborného textu na danou problematiku. V abstraktu však chybí seznámení Čtenáře s obsahem praktické části a je neprávne uveden počet stran práce. Formální a stylistická úprava je dobrá, kapitoly na sebe logicky navazují. Teoretická část práce koresponduje s praktickou částí, není zcela dodržena citační norma ISO 690. (str. 20, 21) V úvodu praktické části neuvedl autor průzkumný problém, jsou zde jasně stanoveny cíle, popsán průzkumný vzorek, popsána metodika práce. Autor sestavil dotazník, otázky mají vypovídající hodnotu, vyhodnocení dotazníků je v grafické podobě s komentářem. Po konzultaci a kontrole Ing, Jexovou, PhD., : Je v práci nesprávně proveden test chí kvadrát a nesprávně vypočteny koeficienty (Cramerův a Pearsonův). Protože v tabulce očekávaných četností jsou dvě hodnoty z šesti menší než 5, nelze použít vypočtené hodnoty. V těchto případech, pokud to lze, se slučují některé buňky tabulky. Autor provedl sloučení, spojil skupiny „ne, nepomůže zvládat" a „nemyslím, neabsolvoval jsem školení na MU s HPZ", tím změnil původní tabulku se třemi stupni volnosti (3x2, 3 řádky, 2 sloupce) na tabulku 2x2 (2 řádky, 2 sloupce) se dvěma stupni volnosti. Změnou tabulky se změnil počet stupňů volnosti a kritická a vypočítaná hodnota. Kritická hodnota pro dva stupně volnosti je 3,841 a vypočtená hodnota 21,319. V práci jsou uvedeny špatné hodnoty, které odpovídají třem stupňům volnosti. Při výpočtu koeficientů se používá vypočtená hodnota, takže do obou hodnot je špatně dosazeno a výsledek není správný", V závěru práce je shrnutí dosažených výsledků, je zde uvedena diskuze obsahující komparaci s teoretickými zdroji. Doporučení pro praxi je obsaženo pouze v teoretické rovině. Celkově hodnotím práci jako zajímavou a přínosnou zejména pro studenty oboru jako studijní materiál obsahující ucelený přehled daného tématu. Autor pracoval při tvorbě samostatně, včetně konzultací s vedoucím práce. Bakalářská práce vykazuje výše zmíněné nedostatky, ale celkověji hodnotím jako dobrou a doporučuji ji k obhajobě.