Bakalářská práce se zabývá problematikou arytmií v přednemocniční péči z pohledu zdravotnického záchranáře Teoretická část: V teoretické části práce se autor věnuje podrobně anatomii a inervaci srdce, snímání srdeční aktivity pomocí elektrokardiogram, dále rozdělení arytmií dle příčin a místa vzniku. Samostatná kapitola je věnována přehledu arytmií, doplněné velkým množstvím obrázků k uvedeným poruchám rytmu. V podkapitole 4.1 uvádí autor, že mezi bradycardické arytmieřadíme asystolii??? kromě jiného je zde uveden zdroj, který není v seznamu. V úvodu práce jsou stanoveny cíle, není jediný text, který by uvedl čtenáře do problematiky k tématu bakalářské práce.! Velké množství obrázků patřící do příloh, není jediná přímá citace! Praktická část: Praktická část práce se zabývá kvantitativním průzkumem. V úvodu praktické části práce je špatně stanoven průzkumný problém, jsou stanoveny průzkumné cíle práce, průzkumné otázky, průzkumná tvrzení. Popis metodiky je nedostačující, zejména popis vzorku průzkumu, není specifikováno, kdo byl respondent kromě zaměstnanců ZZS Libereckého kraje. Autor bakalářské práce sestavil dotazník, zjištující uvedené znalosti, vztahující se k dílčím cílům. Otázky jsou vyhodnoceny pomocí sloupcových grafů s komentářem. Zásadní nedostatky: Úvod- není komentář, pouze cíle práce, špatně stanoven průzkumný problém, opakující se zdroj (Fontána, 2013), (Zdraví El 5, 2007) není v seznamu zdrojů uveden, velké množství obrázků je v textu, drobné překlepy, není uvedena přímá citace! Není podrobně popsána metodika průzkumu a průzkumný vzorek. Autor uvádí vzorek celkem 100 respondentů (50 z ZZS LK, 50 z ostatních ZS není podrobnější popis vzorku respondentů). Kromě toho má vzorek celkem 100 lidí, ale rozdělil je po 50 respondentech, jsou zde chybně počítána procenta zastoupení, pokud bude celkem 100 lidí, musí obě skupiny dát dohromady 100% a ne každá skupiny o 50 lidí, jinak by výsledek byl 200%??. Dále, tabulky nejsou na jedné straně s grafy, vyhodnocení se tak stává značně nepřehledným, někde jsou spočítána špatně procenta např. Tabulka 2, tabulka 3, tabulka 9 (101%)!!!! Pozitivem celé práce je návrh vypracování stručného schématu arytmií vhodného jako pomůcka pro zdravotnické záchranáře. Není dodržena zcela metodika VŠZ pro vypracování bakalářské práce, povolení k průzkumu atd.