Bakalářská práce se zabývá problematikou zaměstnanosti žen na ZZS Teoretická část: Bakalářská práce obsahuje přehled a rozdělení základních pojmů, jako jsou diskriminace, genderové role, stereotypy atd. Samostatná kapitola se věnuje problematice ZZS v České republice, organizační struktuře a jejímu vymezení včetně zákonů. V této části práce se autorka věnuje i osobnosti zdravotnického záchranáře, včetně způsobilosti a potřebným kompetencím k výkonu povolání, na základě platných zákonných norem. V této části práce je nesprávně uvedena vyhláška 434/1992 a jsou zde uvedeny zdroje z roku 2004 (Česko 2004). Praktická část: Praktická část práce se zabývá jak kvantitativním průzkumem. V úvodu praktické části práce je jasně stanoven definovaný průzkumný problém a dobře stanoveny průzkumné cíle a průzkumné otázky, popsán průzkumný vzorek. Autorka práce zjišťovala pomocí elektronických a tištěných dotazníků určených pro zaměstnance jednotlivých ZZS, zda jsou ženy diskriminovány při přijímaní do pracovní pozice zdravotnických záchranářů, jaká jsou nejčastější pozitiva a negativa žen -záchranářek z pohledu mužů atd. V závěru práce je uvedena diskuze se shrnutím celkových výsledků provedeného průzkumu, včetně doporučení pro praxi, s návrhem propagačního letáku. Vyhodnocení průzkumu je pomocí grafů s komentářem. Zásadní nedostatky: Staré zdroje (Česko2004 - opakovaně), uvedení neplatné vyhlášky na str. 12, nízký počet zahraničních zdrojů. Ve vyhodnocení průzkumu: např.: tab.č. 2-špatně počet respondentů místo 55- uvedeno 59., tab. Č. 6 dtto a špatně procenta., tab. č. 9-špatně spočítaná rel. četnost dle jednotlivých položek, tab Č. 14-dtto., tab. Č.15 dtto, tab. 16 dtto. Konzultace s Dr. Jexovou ohledně vyhodnocení chí kvadrátu: Při testování závislosti mezi znaky 5 a 11 není splněna podmínka pro použití testu chí kvadrát: nejvíce 20 % očekávaných četností může být menších než 5. Tabulky 10, 11, 14 a 15 nejsou správně pojmenované. Tabulky 10 a 14 mají v názvu očekávané četnosti a obsahují pouze skutečné Četnosti. U kontingentních tabulek by měly být uváděny dvě položky (tabulka 10 a 11 položky 5 a 9, tabulka 14 a 15 - položky 5 a 11). U testu chí kvadrát při zkoumání závislosti mezi znaky položka 5 a 9 není vysvětleno, proč došlo ke spojení skupin (krajů).