HODNOCENI VEDOUCÍHO BAKALÁRSKE PRACE AKADEMICKY ROK 2016/2017 Autor práce Kateřina Puková, DiS. Název práce EDUKAČNÍ PROCES U PACIENTA S ATOPICKÝM EKZÉMEM Vedoucí práce PhDr. Jana Toufarová Studijní obor Všeobecná sestra Počet stran (úvod-závěr) 53 Počet stran teoretické části 25 Počet stran praktické části 28 Počet příloh 11 Počet titulu použité literatury v českém jazyce 21 Počet titulů použité literatury v cizím jazyce 1 Počet internetových zdrojů 2 Originalita práce v % % Počet konzultací1 8 Sledovaná kritéria Pomocný rejstřík pro hodnocení závěrečných prací. Označte X, zda předložená práce obsahuje níže uvedené znaky. 3 SE II c 4» »lí "Z c 11 .c m c ■ — H M w A Úvodní část AI Zřetelné vymezení do oblasti ošetřovatelství. (Které oblasti se týká?) \ A2 Jasná a zřetelná formulace tématu a cíle práce. (Co má být ověřeno, zjištěno, čeho má být dosaženo, co nového chce autor zjistit?) x B Dosavadní řešení problému BI Práce obsahuje přehled názorů vztahujících se k danému tématu na základě odborné literatury. (Přiměřený počet použitých zdrojů včetně internetu.) X B2 Je zřetelné, kde jde o autorský text a kde o kompilaci. (Kompilace má hodnotící nadhled, nejde o mechanické výpisky z literatury.) x C Praktická část Cl Edukační proces/kazuistika/průzkum se vztahuje k tématu a cíli práce. \ C2 Byly použity vhodné metody a nástroje (ošetřovatelský model/kazuistikaprůzkum). X D Analytická část Dl Analytická část má požadované náležitosti/je provedena analýza získaných údajů. \ D2 Zhodnocení/diskuze umožňuje zpracování doporučení, výstupů práce. (Obsahuje diskuzi s uvedenými teoretickými zdroji.) \ E Závčry a přínos pro oblast ošetřovatelství El Závěrečná část hodnotí, zda bylo dosaženo stanoveného cíle práce. \ E2 Práce obsahuje adresné vyjádření, kde a jak ji lze využít. Výstupem práce je využitelný materiál. (Doporučení pro teorii/praxi, návrhy, metodické postupy, příručka, manuál, vymezení rizik...) X F Prezentace (formální úroveň práce) Fl Úplnost obligátních náležitostí-jazyková úroveň, dodržení formálních náležitostí a struktury, grafická a typografická úroveň práce, (titulní list, čestné proti!., abstrakt, klíčová slova, rozsah, proporcionalita...) \ F2 Cizojazyčná verze abstraktu - jazyková úroveň \ F3 Bibliografie dle platné normy (správnost citací a odkazů, dostačující počet zdrojů). \ Vyplňuje pouze vedoucí práce. Komentář: Autorka bakalářské práce zpracovala Edukační proces u pacienta s atopickým ekzémem. Z celkového pohledu je bakalářská práce zpracována pečlivě a vyrovnaně. Stanovený počet stran je dodržen. Členění práce je přehledné, citační norma byla dodržena. Jazykově a stylisticky nalézám drobné nedostatky. Cíl práce je splněn. Studentka pracovala samostatně, přicházela s vlastními nápady, které aktivně konzultovala. Mé rady a připomínky, které se týkaly odborné problematiky, metodiky práce a prezentace kazuistik v praktické části akceptovala. Předkládaná bakalářská práce splňuje po odborné i formální stránce veškeré náležitosti a práci doporučuji k obhajobě. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI/DOPORUČUJI S VÝHRADAMI/NEDOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne 26. 6. 2017 PhDr. Jana fMirová podpis f í