HODNOCENI VEDOUCÍHO BAKALÁRSKE PRACE AKADEMICKY ROK 2016/2017 Autor práce Alžběta Valčíková Název práce Edukační proces u pacienta s roztroušenou sklerózou Vedoucí práce PhDr. Jarmila Verešová Studijní obor Všeobecná sestra Počet stran (úvod-závěr) 60 Počet stran teoretické části 30 Počet stran praktické části 30 Počet příloh 4 Počet titulů použité literatury v českém .jazyce 21 Počet titulů použité literatury v cizím jazyce 2 Počet internetových zdrojů 9 Originalita práce v % 7% Počet konzultací1 5 Sledovaná kritéria Pomocný rejstřík pro hodnocení závěrečných prací. Označte X, zda předložená práce obsahuje níže uvedené znaky. neobsahu je obsahuje částečně Obsahuje A Úvodní část AI Zřetelné vymezení do oblasti ošetřovatelství. (Které oblasti se týká?) X A2 Jasná a zřetelná formulace tématu a cíle práce. (Co má být ověřeno, zjištěno, čeho má být dosaženo, co nového chce autor zjistit?) X B Dosavadní řešení problému Bl Práce obsahuje přehled názorů vztahujících se k danému tématu na základě odborné literatury. (Přiměřený počet použitých zdrojů včetně internetu.) B2 Je zřetelné, kde jde o autorský text a kde o kompilaci. (Kompilace má hodnotící nadhled, nejde o mechanické výpisky z literatury.) C Praktická část Cl Edukační proces se vztahuje k tématu a cíli práce. E Závčry a přínos pro oblast ošetřovatelství El Závěrečná část hodnotí, zda bylo dosaženo stanoveného cíle práce. TV E2 Práce obsahuje adresné vyjádření, kde a jak ji lze využít. Výstupem práce je využitelný materiál. (Doporučení pro teorii/praxi, návrhy, metodické postupy, příručka, manuál, vymezení rizik...) F Prezentace (formální úroveň práce) Fl Úplnost obligátních náležitostí - jazyková úroveň, dodržení formálních náležitostí a struktury, grafická a typografická úroveň práce, (titulní list, čestné prohl., abstrakt, klíčová slova, rozsah, proporcionalita...) F2 Cizojazyčná verze abstraktu - jazyková úroveň F3 Bibliografie dle platné normy (správnost citací a odkazů, dostačující počet zdrojů). X Komentář: ' Vyplňuje pouze vedoucí práce. Cílem bakalářské práce bylo zpracování edukačního procesu u pacienta s roztroušenou sklerózou. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Cílem práce bylo přiblížit problematiku daného onemocnění. Velmi pěkně jsou v práci zpracovány především kapitoly 2. 6 ROZTROUŠENÁ SKLERÓZA A TĚHOTENSTVÍ a kapitola 4 KVALITA ŽIVOTA NEMOCNÝCH S ROZTROUŠENOU SKLERÓZOU. V praktické části je velmi přehledně a srozumitelně zpracován edukační proces. Edukační jednotky byly vhodně zvoleny. Výstupem bakalářské práce jsou dvě edukační karty určeny pro pacienty s roztroušenou sklerózou. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: „A" A B C D E FX A V Praze dne: 16. 01.2017 PhDr. Jarmila Verešová podpis