? X_Vs HODNOCENÍ VEDOUCÍHO BAKALÁŘSKÉ PRÁCE * V \ y /f AKADEMICKÝ ROK 2016/2017 Autor práce Tereza Ženožičková Název práce Edukace matky dítěte s diagnostikovaným Attention Deficit Hyperactivity Disorder Vedoucí práce PhDr. Martina Ocelíková (roz. Fitříková) Studijní obor Všeobecná sestra Počet stran (úvod-závěr) 63 Počet stran teoretické Části 29 Počet stran praktické části 32 Počet příloh 10 Počet titulů použité literatury v českém jazyce 30 Počet titulů použité literatury v cizím jazyce 3 Počet internetových zd rojů 10 Originalita práce v % 97% Počet konzultací1 15 Sledovaná kritéria Pomocný rejstřík pro hodnocení závěrečných prací. Označte X, zda předložená práce obsahuje níže uvedené znaky. s JS 55 © 4» c -£ £ Obsahuje! A Úvodní část AI Zřetelné vymezení do oblasti ošetřovatelství. (Které oblasti se týká?) X A2 Jasná a zřetelná formulace tématu a cíle práce. (Co má být ověřeno, zjištěno, čeho má být dosaženo, co nového chce autor zjistit?) X B Dosavadní řešení problému Bl Práce obsahuje přehled názorů vztahujících se k danému tématu na základě odborné literatury. (Přiměřený počet použitých zdrojů včetně internetu.) X B2 Je zřetelné, kde jde o autorský text a kde o kompilaci. (Kompilace má hodnotící nadhled, nejde o mechanické výpisky z literatury.) X C Praktická část Cl Edukační proces/kazu isti ka/průzku m se vztahuje k tématu a cíli práce. X C2 Byly použity vhodné metody a nástroje (ošetřovatelský model/kazuistika/průzkum). X D Analytická část Dl Analytická Část mápožadované náležitosti/je provedena analýza získaných údajů. X D2 Zhodnocení/diskuze umožňuje zpracováni doporučení, výstupů práce. (Obsahuje diskuzi s uvedenými teoretickými zdroji.) X E Závěry a přínos pro oblast ošetřovatelství El Závěrečná část hodnotí, zda bylo dosaženo stanoveného cíle práce. X E2 Práce obsahuje adresné vyjádření, kde a jak ji lze využít. Výstupem práce je využitelný materiál. (Doporučení pro teorii/praxi, návrhy, metodické postupy, příručka, manuál, vymezení rizik...) X F Prezentace (formální úroveň práce) Fl Úplnost obligátních náležitostí-jazyková úroveň, dodržení formálních náležitostí a struktury, grafická a typografická úroveň práce.(titulní list, Čestné prohl., abstrakt, klíčová slova,rozsah, proporcional ita...) X F2 Cizojazyčná verze abstraktu - jazyková úroveň F3 Bibliografie dle platné normy(správnost citací a odkazů, dostačující počet zdrojů). X 1 Vyplňuje pouze vedoucí práce. Komentář: Bakalářskou práci považuji za velmi zdařilou podávající ucelený obraz o problematice ADHD. Práce je srozumitelně členěna do kapitol, jež na sebe logicky navazují. Vyústění práce a její doporučení jsou jasná a jednoduše uchopitelná. Oceňuji, že v době, kdy je syndrom ADHD již spíše na okraji zájmu psychologie a psychiatrie, neboť se do popředí dostávají jiné diagnózy, se autorka práce snaží „oživit" tuto problematiku. Jediná výtka k této práci by se mohla týkat literatury, konkrétně zařazení mála primárních zdrojů v anglickém jazyce. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI/DOPORUČUJI S VÝHRADAMI/NEDOPORUČUJI Návrh na hodnoceni: A B C D E FX X V Praze dne 5.6. 2017 podpis