i Oř HODNOCENI VEDOUCÍHO BAKALÁRSKE PRÁCE AKADEMICKY ROK 2016/2017 Autor práce Petr Novák Název práce Simulační výuka jako prevence konfliktů v PNP Vedoucí práce Mgr. Jaroslav Pekara, Ph.D. Studijní obor Zdravotnický zác hranář Počet stran (úvod-závěr) 41 Počet stran teoretické části 15 Počet stran praktické části 26 Počet příloh 7 Počet titulů použité literatury v českém jazyce 16 Počet titulů použité literatury v cizím jazyce 6 Počet internetových zdrojů 6 Originalita práce v % 87% Počet konzultací1 6 Sledovaná kritéria Pomocný rejstřík pro hodnocení závěrečných prací. Označte X, zda předložená práce obsahuje níže uvedené znaky. neobsahu obsahuje částečně Obsahuje A Úvodní část AI Zřetelné vymezení do oblasti ošetřovatelství. (Které oblasti se týká?) X A2 Jasná a zřetelná formulace tématu a cíle práce. (Co má být ověřeno, zjištěno, čeho má být dosaženo, co nového chce autor zjistit?) X B Dosavadní řešení problému Bl Práce obsahuje přehled názorů vztahujících se k danému tématu na základě odborné literatury. (Přiměřený počet použitých zdrojů včetně internetu.) X B2 Je zřetelné, kde jde o autorský text a kde o kompilaci. (Kompilace má hodnotící nadhled, nejde o mechanické výpisky z literatury.) X C Cl Ošetřovatelský proces/kazuistika/průzkum se vztahuje k tématu a cíli práce. X C2 Byly použity vhodné metody a nástroje (ošetřovatelský model/kazuistika/průzkum). X D Dl Analytická část má požadované náležitosti/je provedena analýza získaných údajů. X D2 Zhodnocení/diskuze umožňuje zpracování doporučení, výstupů práce. (Obsahuje diskuzi s uvedenými teoretickými zdroji.) X E El Závěrečná část hodnotí, zda bylo dosaženo stanoveného cíle práce. E2 Práce obsahuje adresné vyjádření, kde a jak ji lze využít. Výstupem práce je využitelný materiál. (Doporučení pro teorii/praxi, návrhy, metodické postupy, příručka, manuál, vymezení rizik...) X F Fl Úplnost obligátních náležitostí - jazyková úroveň, dodržení formálních náležitostí a struktury, grafická a typografická úroveň práce, (titulní list, čestné prohl., abstrakt, klíčová slova, rozsah, proporcionalita...) X F2 Bibliografie dle platné normy (správnost citací a odkazů, dostačující počet zdrojů). X 1 Vyplňuje pouze vedoucí práce. Komentář: Bakalářská práce je vypracovaná dle Směrnice rektorky Vysoké školy zdravotnické, o. p. s. Teoretická část práce se zabývá vymezením simulační výuky, kompetencí NLZP -zdravotnický záchranář + sestra pro intenzivní péči a prevencí násilí u těchto profesí v ČR. Praktická část práce obsahuje dvě metody zkoumání - kvantitativní sběr dat a následný focus group. Na základě těchto dvou metod student pomohl vytvořit kurz, ve kterém sám aktivně spolupracuje jako násilný pacient - herec. Jedná se o akční průzkum. Práce obsahuje několik nedostatků: • str. 19 je chybně uveden § 3 u zdravotnických záchranářů (má být § 17); překlep nadpisu kapitoly 2. 3; • dílčí cíl 3 - nesprávná formulace; str. 35 nesprávné uvedení středoškolsky vzdělaných „namísto" VOŠ; • str. 51 chybí Příloha „E"; str. 55 spojení dvou citací (SICE) Práce je mimořádná přínosem praktického kurzu, který probíhá v simulačním centru Dialog. Vysoká škola zdravotnická, o. p. s. je partnerem kurzu a je tak první, kdo participuje pořádat tento kurz v ČR jako první. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI/DOPORUČUJI S VÝHRADAMI/NEDOPORUČUJI Otázky k obhajobě2 1. Vysvětlete techniky absurdní divadlo a zrcadlení. Návrh na hodnocení: A B C D E FX B V Praze dne podpis 2 Oponent musí položit minimálně jednu otázku