SZ i* HODNOCENI VEDOUCÍHO BAKALÁRSKE PRACE AKADEMICKY ROK 2018/2019 Autor práce Lucie Horkelová, DiS. Název práce Edukační proces u pacienta po cévní mozkové příhodě Vedoucí práce PhDr. Marcela Rybová Studijní obor Všeobecná sestra Počet stran (úvod-závěr) 49 Počet stran teoretické části 18 Počet stran praktické části 31 Počet příloh 4 Počet titulu použité literatury v Českém jazyce 24 Počet titulu použité literatury v cizím jazyce 6 Počet internetových zdrojů 4 Originalita práce v % 95% Počet konzultací1 10 Sledovaná kritéria Pomocný rejstřík pro hodnocení závěrečných prací. Označte X, zda předložená práce obsahuje níže uvedené znaky. neobsahuje obsahuje částecm 41 3* S. ~ s o A Úvodní část AI Zřetelné vymezení do oblasti ošetřovatelství. X A2 Jasná a zřetelná formulace tématu a cíle práce (co má být ověřeno, zjištěno, čeho má být dosaženo, co nového chce autor zjistit). X B Dosavadní řešení problému Bl Práce obsahuje přehled názorů vztahujících se k danému tématu na základě odborné literatury (přiměřený počet použitých zdrojů včetně internetu). X B2 Je zřetelné, kde jde o autorský text a kde o kompilaci (kompilace má hodnotící nadhled, nejde o mechanické výpisky z literatury). X C Praktická část Cl Obsahová konzistence praktické části s částí teoretickou a s cíli práce. X C2 Použiti vhodných metod a nástrojů (ošetřovatelský model/kazuistika/edukační proces). X D Analytická část Dl Použitá metodika má požadované náležitosti a fáze/je provedena analýza získaných údajů. X D2 Zhodnocení/diskuze umožňuje zpracování doporučení, výstupů práce (obsahuje diskuzi s uvedenými teoretickými zdroji). X I Závěry a přínos pro oblast ošetřovatelství El Splnční stanovených cílů práce. X E2 Práce obsahuje doporučení pro praxi. X E3 Výstupem práce je využitelný materiál. X F Formální úroveň práce Fl Úplnost obligátních náležitostí, dodržení formálních náležitostí a struktury, grafická a typografická úroveň práce (titulní list, Čestné prohlášení, abstrakt, klíčová slova, přílohy). X F2 Cizojazyčná verze abstraktu - jazyková úroveň. X F3 Stylistická a gramatická úroveň (terminologická správnost, překlepy, gramatické chyby, rozsah, proporcionalita...). X F4 Bibliografie dle platné normy (správnost zápisu citací, citační nekázeň, dodržení ČSN 690: 2, 2011, harvardský styl zápisu zdrojů, dostačující počet zdrojů). X F5 Respektování legislativních a etických norem. X Vyplňuje pouze vedoucí práce. Pozitiva: Bakalářská práce na téma Edukační proces u pacienta po cévní mozkové příhodě je zpracována přehledně. V teoretické části na sebe navazují jednotlivé kapitoly a podkapitoly a jsou odborně popsané. Praktická část má těžiště v textu věnovanému Edukačnímu procesu u konkrétního pacienta po mozkové příhodě. Autorka rozpracovala Čtyři edukační jednotky. Z hlediska ošetřovatelského je tato Část práce zpracovaná dobře, ale autorka mohla pečlivěji stanovit edukační jednotky. Negativa: Po formální stránce jsou drobné nedostatky v úpravě zápisu literatury. Závěr: Vytvoření Doporučení pro praxi a Edukační materiál hodnotím kladně. Stanovené cíle práce byly splněny. Bakalářská práce splňuje náležitosti po obsahové stránce dle předepsaných kritérií. Práci k obhajobě: DOPORUČUJI Návrh na hodnocení: A B C D E FX X V Praze dne: 17.6.2019 ty? podpis: PhDr. Marcela Rybová