II. Obhajoba bakalářská práce - Petrdlíková Veronika konaná dne: 13. 6. 2019 Průběh obhajoby: Studentka prezentovala svoji práci z PowerPointu. Otázky oponenta BP: - Vysvětlete rozdíl mezi informacemi a vědomostmi v edukaci. - Jakým způsobem můžete komunikovat s pacientem, který má vyvedenou tracheostomii, je při vědomí a musí být připojen na umělou plicní ventilaci? Studentka otázky zodpověděla. Komise položila doplňující otázku: Jak rozdělíte před a pooperační režim? Studentka otázku zodpověděla částečně. Studentka reagovala na dotazy zkušební komise. Zkušební komise upozornila studentku na následující nedostatky v BP: provést (definovat) vstupní test před každou edukaci, zjištěny nedostatky metodologie edukačního procesu, a další nedostatky jsou totožné s připomínkami oponenta BP. Komise se přiklání ke snížení stupni hodnocení. Klasifikace: Podpis