VYSOKÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ, o. p. s. se sídlem v Praze 5, Duškova 7, PSČ: 150 00 ZÁPIS Z PORADY ředitele Ing. Františka Kunce, PhD. a rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. dne 18. 3. 2019 Přítomni: dle prezenční listiny Omluveni: prof. Seidl, doc. Horák, doc. Hamplová PROGRAM: 1. Kontrola plnění úkolů 2. Organizační otázky 3. Diskuze 4. Úkoly Ad 1. Kontrola úkolů 1.1 Úkoly z minulé porady byly splněny. Ad 2. Organizační otázky 2.1 Ředitel informoval o počtu studentů. K březnu došlo k poklesu o 13 studentů. Vážná situace. Ředitel apeloval na vedoucí studijních skupin, aby se studenty probírali problémy, případně zavedli konzultace vedoucího studijní skupiny navíc. Zjistilo se, že někteří vedoucí skupin nekomunikují dovnitř skupiny, je nutné větší zapojení vedoucích. V současné době je dalších 33 studentů, kteří nemají zápisy v indexu a neví se o nich, zda ještě studují. Je nutné dávat o těchto případech avizo studijnímu oddělení a zároveň konzultovat vše s koordinátorkou praxe. V současné době máme tedy 354 studentů plnících si své studijní povinnosti. V letním semestru je nutné precizní vedení docházkových archů – ředitel bude kontrolovat. Pokud bude student absolvovat zkoušku mimo zkouškové opravné období je nutné dodržovat poplatek 1000,- Kč. Důležité je aktuální přijímací řízení pro akademický rok 2019/2020, cílem je, vrátit se na 400 studentů. Při náboru je nutné spolupracovat s PR pracovníkem a uvolňovat studenty na prezentační akce. 2.2 Ředitel informoval o přechodných úsporných opatřeních: - zvýšení poplatku za rozdílové zkoušky na 30 000,- Kč - zvýšení poplatku za studium Zdravotnického záchranáře 58 000,- Kč (od akademického roku 2019/2020) - povolení nákupů jen se souhlasem ředitele - revize úvazků u externích smluv - pozastavení cestovních příkazů - pozastavení proplácení příspěvku na penzijní pojištění do odvolání 2.3 Ředitel apeloval na včasné hlášení všech změn, např. zdravotní pojišťovny, případná penále za pozdní nahlášení budou přenesena dále na pracovníka, který pozdě změnu nahlásil. 2.4 Ředitel informoval o studentském informačním systému - do konce akademického roku poběží zkušebně, v dohledné době proběhne ostrá zkouška. 2.5 Ředitel informoval o dokončené výměně počítačů. Zároveň byla zvýšena rychlost internetu na 100 Mb. V dubnu budou k nabídce vyřazené počítače s cenou 3 000,- Kč s Office a antivirem. 2.6 Ředitel informoval o zasedání Studentského parlamentu dne 28. 3. 2019 od 13:00. Případné podněty směřovat k tajemnici, případná účast ze strany akademických pracovníků je vítána. 2.7 Ředitel informoval o komunikaci na fcb školy. Převážně pozitivní komunikace. 2.8 Pí. Turečková pošle informaci o kurzech BBraun – kurzy je možné využít i jako bonus pro studenty. 2.9 Rektorka informovala o kladném stanovisku MZ k akreditaci programu Všeobecné ošetřovatelství. 2.10 Ředitel a rektorka informovali o schůzce s primářem rehabilitačního oddělení Vojenské nemocnice ohledně zamýšleného oboru fyzioterapeut. 2.11 Termín pro odevzdání bc. práce je do 30. března 2019. V případě prodloužení termínu je nutno podat žádost, poplatek je 5 000,- Kč, termín do 30. 4. 2019. Pí. Charvátové je nutno práci odeslat ke kontrole v systému Ephorus do 25. 4. 2019. Ad. 3 Diskuze 3.1 Dr. Jexová apelovala na používání e-knih pořízených z projektu. Je to monitorováno. 3.2 Mgr. Řehořová upozornila na aktualizované docházkové listy pro LS, je možné je stáhnout. 3.3 Mgr. Turečková upozornila na konferenci VŠZ, která se bude konat dne 16. 4. 2019. Rektorka požádala Dr. Markovou o dohled nad konferencí. 3.4 Pí. Charvátová informovala o aktuálním vybavení poslucháren. V P1 jsou dálkové laserové ovladače a vizualizér. Ad 4. Úkoly 4.1 Porovnání docházkových listů s přehledem hodnocení studijní skupiny, vedoucí popíší do mailu řediteli, jak se skupinou pracují. Největší problém je u VS. Termín: do 31. 3. 2019 Odpovídají: vedoucí studijních skupin 4.2 Rozeslání informace o kurzech BBraun. Termín: do 31. 3. 2019 Odpovídá: Mgr. Turečková 4.3 Vedoucí kateder odevzdají zprávu o činnosti kateder do 30. dubna Termín: do 30. 4. 2019 Odpovídají: vedoucí kateder Zapsala: PhDr. Jana Kolářová Příští porada: 15. 4. 2019 od 10:30 Schválil: Ing. František Kunc, PhD., ředitel VŠZ, o. p. s. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD., rektorka VŠZ, o. p. s