VYSOKÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ, o. p. s. se sídlem v Praze 5, Duškova 7, PSČ: 150 00 ZÁPIS Z PORADY ředitele Ing. Františka Kunce, PhD. a rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. dne 30. 11. 2023 Přítomni: dle prezenční listiny Omluveni: dle prezenční listiny PROGRAM: 1. Kontrola plnění úkolů 2. Organizační otázky 3. Diskuze 4. Úkoly Ad 1. Kontrola úkolů 1.1 Úkoly z minulé porady splněny. Ad 2. Organizační otázky 2.1 Ředitel poděkoval za uplynulý semestr a informoval o závěrečných odměnách. 2.2 Ředitel informoval o počtu studentů – celkový počet studentů je 1025. 2.3 Rektorka představila nové kolegyně – Ing. Miluši Bartoňkovou, Ph.D., PhDr. Mgr. Jitku Krocovou, Ph.D. a PhDr. Báru Svátkovou. VŠZ vyšla vstříc požadavkům Karlovarského kraje ohledně vzdělávání sester a založila konzultační středisko. 2.4 Ředitel poděkoval za realizaci adaptačních kurzů a za imatrikulace. 2.5 Ředitel informoval o možnosti dokoupení dalších studijních pomůcek a spotřebního materiálu, vedoucí kateder dodají návrhy do pondělí 4. 12. 2023, nákup nutno realizovat do konce prosince 2023. 2.6 Ředitel informoval o doplňkovém spoření. Do konce roku si mohou požádat Bc. Kalinová, Dr. Kočovská, Ing. Kupková a Mgr. Froňková. Je nutné řediteli zaslat žádost do konce r. 2023. 2.7 Ředitel informoval o možnosti výměny mobilního telefonu, případně poskytnutí notebooku. 2.8 Ředitel informoval o finanční kontrole ze strany MŠMT, proběhla bez výhrad a VŠZ byla dofinancována do konce r. 2023. Ohledně příštího roku proběhne na MŠMT schůzka ředitele. 2.9 Ředitel informoval o správném vyplňování cestovních příkazů: cesty vždy začínají v Praze, nesmí obsahovat výpisy z osobních účtu, platby ze soukromých karet, vždy platby hotovostí. Na konferenční poplatky je nutné mít doklad vystavený na VŠZ. Spotřeba auta se počítá dle velkého technického průkazu. Kurz koruny se řídí kurzem ČNB. 2.10 Ředitel informoval o nutnosti přinést v lednu notebooky k aktualizaci (přidělené v květnu 2023). 2.11 Ředitel informoval o provozu budovy během vánočních svátků. Od 18. 12. 2023 do 29. 12. 2023 bude umožněna práce z domova. 2. 1. 2024 pracovní den. Je nutné dočerpat dovolenou, případně je možné si požádat o převedení 5 dnů do dalšího roku. Řediteli je nutné zaslat e-mailem žádost o umožnění práce z domova a případně o převedení 5 dnů dovolené do r. 2024. Budova školy bude zavřená. 2.12 Ředitel informoval o krádeži v budově školy. V novém roce budou dveře pro studenty fungovat na čtečku přes ISIC. 2.13 Rektorka informovala o probíhajícím projektu UK ohledně mikrocertifikátů. 2.14 Byl projednán návrh na placený tutoriál z řad studentů. První ročníky by měli volené zástupce, 2. a 3. ročník by byl placený zástupce. Platba 1000,- Kč po dobu 10 měsíců. Uvažuje se o případné realizaci od akademického roku 2024/25. 2.15 Rektorka upozornila na nutnost doplnění registru výzkumných organizací MŠMT. 2.16 Rektorka upozornila na nutnost zpracování plánů kariérního rozvoje akademiků na 5 let. Podklady pro zpracování rektorka zašle e-mailem, Jsou součástí zápisu z porady. Ad. 3 Diskuze 3.1 Rektorka upozornila na nutnost úpravy Rozhodnutí o přijetí v IS. 3.2 Dr. Hlinovská – mikrocertifikáty by mohli využít studenti, kteří neudělali maturitu, mohli by chodit do 0 ročníku a udělat si kurz sanitáře. Uvažuje se do budoucna. 3.3 Mgr. Škorpíková – do 30. 11. 2023 se odevzdávají bc. práce do IS na zimní termíny státních zkoušek. Do konce roku je třeba vložit posudky vedoucích a oponentury do IS. Prosba na vyučující, aby se zastavili pro práce na studijním oddělení. 3.4 Pí Charvátová upozornila, že originalitu vkládají sami akademici (pokud bude nutné ukáže postup), je upraven koeficient výpočtu. Je nutné nastavit postup pro externisty, aby byl připraven letní semestr. Pí Charvátová bude kontrolovat počet znaků v práci – 72 000. Pokud nebude souhlasit, udělá print screen a zašle dotyčnému akademikovi. 3.5 Dr. Jexová informovala o záměru účastnit se projektu ERDP naše škole bude podávat projekt OPJAK Výzva č. 02_23_023 ERDF výzva pro VŠ – kvalita. Povinně volitelnou aktivitou je: pořízení přístrojového a laboratorního vybavení, a to včetně stavebních úprav souvisejících s jeho zabudováním, instalací a uvedením do provozu. Zároveň je možné realizovat i další kroky nezbytné pro uvedení tohoto vybavení do provozu (např. kalibrace či školení osob pro práci se zařízením, tvorba uživatelských manuálů atd.); pořízení/vytvoření studijních pomůcek, softwarového vybavení a informačních zdrojů pro výuku; pořízení/vytvoření vybavení (i softwarového) sloužícího pro podporu práce se zájemci o studium na VŠ; pořízení vybavení (i softwarového) nezbytného pro úspěšnou internacionalizaci (např. vybavení welcome offices), školení osob (např. vybavení center kompetencí) či pro strategické řízení VŠ. 3.5 Ing. Bartoňková informovala o akci na britském velvyslanectví ohledně možnosti výměny studentů v rámci britských vysokých škol. Ad 4. Úkoly 4.1 Odevzdání posudků bc. prací Odpovídá: akademičtí prac. Termín: 31.12. 2023 4.2 Dodat jména studentů - placených tutorů dle ročníků a studijních programů. Odpovídají: vedoucí skupin Termín: do 31. 1. 2024 4.3 Předložit rektorce opravené Rozhodnutí o přijetí. Odpovídá: studijní oddělení Termín: 8. 12. 2023 4.4 Předložit Dr. Jexové návrhy účasti v projektu OPJAK. Odpovídá: vedoucí kateder Termín: 15. 1. 2024 4.5 Zpracování plánu kariérního rozvoje. Odpovídá: akademičtí prac. Termín: 31. 1. 2024 4.6 Zadání do registru výzkumných organizací MŠMT. Odpovídá: Dr. Pekara Termín: 8. 12. 2023 Zapsala: PhDr. Jana Ondruchová Příští porada: Schválil: Ing. František Kunc, PhD., ředitel VŠZ, o. p. s. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD., rektorka VŠZ, o. p. s. Příloha č. 1 k zápisu z porady ze dne 30. 11. 2023 Rozhodnutí ředitele č. 2/2013 ke sledování činností pedagogických pracovníků Autor/spoluautor Kredity V zahraničí V ČR Zapojení v projektu 60 50 Přednáška na celostátní nebo mezinárodní konferenci 20 5 Poster na celostátní nebo mezinárodní konferenci 10 5 Organizace celostátní nebo mezinárodní konference 15 10 Organizace semináře/workshopu 10 8 Článek v časopise s impact faktorem 40 30 Recenzovaný článek v časopise 20 15 Nerecenzovaný článek v časopise 15 10 Příspěvek v recenzovaném sborníku 25 20 Příspěvek v nerecenzovaném sborníku/abstrakt 10 10 Monografie/skriptum 45 30 Kapitola v monografii/skriptu 30 20 Recenzní činnost 15 10 Realizace/zpracování kurzu CŽV 40 Různé 15 10 Ostatní + pasivní účast 5 2 Akademický pracovník VŠZ je povinen dosáhnout za kalendářní rok minimálně 40 kreditů. Aktivity v různém jsou plánovány na horizont 5 let, a to v souladu s obdobím pro vnitřní hodnocení VŠZ, o. p. s.