VYSOKÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ, o. p. s. se sídlem v Praze 5, Duškova 7, PSČ: 150 00 ZÁPIS Z PORADY ředitele Ing. Františka Kunce, PhD. a rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. dne 28. 11. 2017 Přítomni: dle prezenční listiny Omluveni: prof. Seidl, doc. Hamplová, PhDr. Hlinovská PROGRAM: 1. Kontrola plnění úkolů 1.1 Úkoly z minulé porady splněny. 2. Organizační otázky 2.1 Ředitel informoval o získání dotace na období 3 let. 2.2 Ředitel informoval o utlumení projektu Progetto Formazione - dle informace je v Itálii přebytek sester, projekt již není podporován italskou vládou. 2.3 Ředitel informoval o stavu počtu studentů – k datu porady studuje na škole 449 studentů (-2 studenti oproti r. 2016), počet studentů ve Vsetíně poklesl oproti roku 2016 o 20. Struktura studentů: VS 65%, PA 9,5%, ZZ 23,5%, RA 2%. Ředitel apeloval na vedoucí studijních skupin a práci se studenty. Problémy je nutné řešit ihned. 2.4 Ředitel informoval o stavu vzdělávání sester v rámci 4 + 1, je nutné sledovat veškerou argumentaci ohledně této problematiky. Pokud někdo z přítomných něco zaregistruje, prosba o zaslání odkazu. 2.5 Dne 5. 12. 2017 proběhne od 16:00 zasedání Akademické rady – bilance za rok 2017, zároveń bude prezentován výhled pro r. 2018. 2.6 Ředitel informoval o vánočním setkání dne 20. 12. 2017. 2.7 Ředitel informoval o plánovaném rozpočtu. Rozpočet se nemění, mění se struktura rozpočtu. 2.8 Ředitel informoval o plánovaném zvýšení platů. Toto zvýšení nebude plošné. 2.9 Ředitel informoval o projektu EU OPVV Věda a výzkum. Tento projekt je zaměřen na obecné vybavení, je návazný na projekt OPVK. V projektu je cca 4 800 000,- Kč – možno použít na vybavení a studijní pomůcky. Ředitel informoval o uzáměru zakoupení nového informačního systému Masarykovy univerzity (program musí být zaměřen na studenty). Plán nastartovat informační systém do 2 let. 2.10 Ředitel nabídl možnost nových služebních telefonů, pokud má někdo s přístrojem problém. 3. Diskuze 3.1 Mgr. Jansa informovala o plánované spolupráci se školou ve Wreide. Nabídky na jazykové učebny se pohybují ve výši cca 160 000,- Kč. Informovala také o předpokládaném termínu výběrového řízení v rámci programu Erasmu +. 3.2 Mgr. Procházková informovala o schůzce ve VFN – schůzka proběhla s RNDr. Rudovou, objednávky praxí budou od února zasílány elektronicky. Bude uzavřena nová smlouva, budou začleněna nová oddělení a praxe pro obor Zdravotnický záchranář. Mgr. Procházková vypracovala návrh na hodnocení studentů 3. ročníku. 3.3 PhDr. Kymrová informovala o výuce l. BVS kombi – 6 mužů se objednalo na soukromou konzultaci. 3.4 Mgr. Škorpíková apelovala na pečlivost vedoucích oborů při podepisování uznání předchozího vzdělání. Některé náležitosti je nutné konzultovat se studijním oddělením. 3.5 Mgr. Turečková apelovala na zaslání podkladů do časové osy. 3.7 Doc. Horák informoval o spolupráci s Linetem v únoru bude exkurze studentů II. ročníku. Doc. Horák předal soupis studijních pomůcek k případnému nákupu. 3.8 PhDr. Moravcová - španělská studentka velmi spokojená, byla spokojená i s průběhem praxí, doprovázela ji studentka Dominika Začalová. Dne 5. 12. 2017 proběhne celkové vyhodnocení studijního pobytu v rámci programu Erasmus+. 3.9 Rektorka informovala o kontaktu primáře novorozeneckého oddělení FN Motol - byl by rád, kdyby studentky chodily na praxe. Rektorka informovala o konferenci na Univerzitě Karlově, týkající se kvality ve vzdělávání. 4. Úkoly 4.1 Všichni akademičtí pracovníci musejí používat v rámci publikační činnosti a veřejného vystupování oficiální kontakty VŠZ (e-mail) Termín: trvá Odpovídají: všichni AP 4.2 Všichni AP vést sdílený kalendář. Termín: průběžně Odpovídají: všichni 4.4 Aktualizovat požadavky na vybavení odborných učeben včetně jazykové učebny. Termín: 8. 12. 2017 Odpovídají: vedoucí kateder, Mgr.Jansa Zapsala: PhDr. Jana Kolářová Příští porada: 12. 12. 2017 Příloha: Schválil: Ing. František Kunc, PhD., ředitel VŠZ, o. p. s. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD., rektorka VŠZ, o. p. s.