VYSOKÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ, o. p. s. se sídlem v Praze 5, Duškova 7, PSČ: 150 00 ZÁPIS Z PORADY ředitele Ing. Františka Kunce, PhD. a rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. dne 27. 10. 2017 Přítomni: dle prezenční listiny Omluveni: prof. Seidl, doc. Horák, MUDr. Hamplová, Mgr. Pekara, Mgr. Procházková PROGRAM: 1. Kontrola plnění úkolů 1.1 Úkoly z minulé porady splněny. 2. Organizační otázky 2.1 Ředitel informoval o nařízení EU, které vstoupí v platnost v květnu r. 2018 (GDPR). Toto nařízení se týká ochrany osobních dat. Bude vypracována směrnice ředitele, týkající se této problematiky. Bude vypracován formulář, který budou podepsovat studenti i pracovníci školy. 2.2 Ředitel informoval o proběhlém studentském parlamentu – studenti chválili studijní oddělení, akademické pracovníky i vedoucí bakalářských prací. Studentům se velmi líbila výuka v Anatomickém a Patologickém ústavu 1. LF. 2.3 Ředitel informoval o stavu dotace na rok 2017. Po finanční kontrole z MŠMT byla zaslána část dotace na období září - prosinec. 2.4 Ředitel informoval o zasedání Akademické rady 5. 12. 2017 od 16:00. Vánoční setkání proběhne 20. 12. 2017. 2.5 Ředitel informoval o počtu studentů. K datu porady byl počet studentů 440. Nábor studentů možno hodnotit pozitivně, stav studentů je dobrý. Ředitel zdůraznil potřebu pracovat se studenty, případné problémy je nutno zachytit již při vyučování.. Vedoucí studijní skupiny musí problémy zachytit u prezenční i kombinované formy studia. 2.5 Závěr ze Státních závěrečných zkoušek – zapisovatel ručí za správnost vyhotovení a správnost podpisů. Studijní oddělení dostává arch v kompletní podobě. Při vypracování bakalářské práce je nutné se řídit aktuální verzí skript pro psaní bakalářské práce. Členové komisí vždy hlasují o výsledku zkoušky. 2.6 Ředitel informoval o úvaze přesunout opravné Státní závěrečné zkoušky z října na leden následujícího roku. V tomto smyslu byli informování i studenti na zasedání Studentského parlamentu. Rozhodnuto bude do konce roku 2017. 2.7 Rektorka informovala o termínu zkoušek v roce 2018: Praktické zkoušky proběhnou 24. a 25. ledna (středa, čtvrtek). Budou 4 komise ve složení: VS Neurologie - doc. Němcová, Dr. Marková, Bc. Herinková VS Interna - PhDr. Hlinovská, PhDr. Moravcová, Mgr. Krutská VS Chirurgie – PhDr. Taybner, Mgr. Procházková, Bc. Trubačová VS Chirurgie VFN – Dr. Pekara, PhDr. Jahodová, Mgr. Camprová Opravné Státní závěrečné zkoušky proběhnou 30. a 31. ledna. Složení komise: doc. Němcová, Ing. Kunc, Mgr. Marková, PhDr. Hlinovská, PhDr. Moravcová, zapisovatelka pí. Charvátová. 2.8 Ředitel informoval o projektu EU – OPVV – ředitel se zúčastnil školení – Podpora rozvoje studijního prostředí na vysoké škole. Každá škola může podat jeden projekt. Katedry připraví soupis náročnějšího vybavení včetně jazykové učebny. 3. Diskuze 3.1 Rektorka připomněla nutný začátek prací na akreditovaných programech. Důležitý je akcent na týdny výuky. Mgr. Marková a PhDr. Jahodová provedou kontrolu obsahu u jednotlivých předmětů. 3.2 Dr. Jahodová – zpětná informace z imatrikualcí – studentům se líbily. Studenti si stěžují na nedostatek jídla v automatech. Dotaz na automat s možností platby kartou. 3.3 Mgr. Jansa informovala o možnostech podání přihlášky na odborné kursy přes Educu (výjezd Erasmus+) do konce listopadu 2017. 3.4 Mgr. Turečková informovala o Setkání Absolventů, které proběhne 1. 11. 2017 od 17:00. Do pátku 3. 11. je také možné zakoupit mikiny s logem školy. 3.5 Dr. Moravcová informovala o pobytu španělské studentky v rámci Erasmu – studentka odletí 18. 12. 2017. Dr. Moravcová upozornila také na možnost nákupu tzv. anglických hodinek do výbavy všeobecné sestry. 4. Úkoly 4.1 Všichni akademičtí pracovníci musejí používat v rámci publikační činnosti a veřejného vystupování oficiální kontakty VŠZ (e-mail) Termín: trvá Odpovídají: všichni AP 4.2 Všichni AP vést sdílený kalendář. Termín: průběžně Odpovídají: všichni 4.3 Studijní oddělení zpracuje zprávu o výsledcích přijímacího řízení v akademickém roce 2017/18. Termín: 1. 11. 2017 Odpovídá: Mgr. Škorpíková 4.3 Aktualizovat požadavky na vybavení odborných učeben včetně jazykové učebny. Termín: 22. 11. 2017 Odpovídají: vedoucí kateder, Mgr.Jansa 4.4 Kontrola Sharepointu u všech předmětů – sylaby a studijní plány: Termín: 15. 11. 2017 Odpovídá: PhDr. Kolářová Zapsala: PhDr. Jana Kolářová Příští porada: 28. 11. 2017 Příloha: Schválil: Ing. František Kunc, PhD., ředitel VŠZ, o. p. s. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD., rektorka VŠZ, o. p. s.