r za P VYSOKÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ, o. p. s. se sídlem v Praze 5, Duškova 7, PSČ: 150 00 ZÁPIS Z PORADY ředitele Ing. Františka Kunce, PhD. a rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. dne 14. 12. 2016 Přítomni: dle prezenční listiny Omluveni: prof. Seidl, doc. Horák, PhDr. Taybner PROGRAM: 1. Kontrola plnění úkolů 2. Personální změny 2. Organizační otázky 3. Diskuze 4. Úkoly Ad 1. Kontrola úkolů Ad 2. Personální změny 2. Ředitel informoval o skončení PP pí. Kischerové, která skončila ke konci listopadu. Pracovní náplň byla po dohodě rozdělena mezi ostatní pracovníky. Ad 3. Organizační otázky 3.1 Ředitel informoval o vánočním setkání 20. 12. Začátek je od 16:00 v Bowlingu na Zličíně. Po bowlingu bude následovat předání medailí a poháru vítězům a večeře. Celkem je nasazeno 5 týmů. 3.2 Ředitel informoval o stavu počtu studentů. K 31. 10. 2016 bylo 451 studentů, z toho sestry 315, PA 66, ZZ 64, RA 16. Počet klesl o 33 studentů, což v rozpočtu činí pokles o 1,8 milionu. Pokles byl u ZZ a PA. 3.3 Ředitel informoval o úsporách v návrhu rozpočtu v rámci roku 2017 a v souvislosti s tím i o možnosti nákupu studijních pomůcek. Z rozpočtu je vyčleněno na nákup pomůcek: VS + PA 250 000,- Kč ZZ 50 000,- Kč + 10 000,- Kč UV lampa Knihovna 55 000,- Kč + 5 předplatné do konce ledna je nutné podat konkrétní návrh, co koupit THP 25 000,- Kč program Bakaláři – změny budou financovány z rezervy 3.4. Dne 14. prosince 2016 proběhlo zasedání Akademické, Správní a Dozorčí rady. 3.5 Ředitel informoval o záměru instalace zařízení pro dezinfekci rukou do učeben + WC - jde o nácvik zvyku. Dále informoval o záměru pořídit defibrilátor. 3.6 Ředitel informoval o záměrů eventuálního zvýšení platů – návrh řešit cestou kvartálních odměn. 3.7 Ředitel informoval o uzavření školy během vánočních svátků. Škola bude uzavřena od 22. 12. 2016 do 1. 2. 2016. 3.8 Ředitel informoval o proběhlém studentském parlamentu: a) studenti mají problémy s přihlašováním se – v rámci komunikace s IT bude zřízena mailová adresa pro studenty IT@vszdrav.cz b) studenti chválili studijní oddělení a přístup Mgr. Procházkové c) platby školného - avizovat na ShP a webu – zadat informaci, že splatnost II. splátky školného je do 15. 1. 2017 d) pochvala Mgr. Pekary za vodácký kurz e) konzultační hodiny – v konzultačních hodinách musejí být AP v kabinetu, pokud nemohou být, musí být upozornění + info o náhradě (lísteček na dveřích) f) pozdní nástup do hodin – studenti nemají informace o pedagogovi, je nutné chodit včas. Pokud AP vezme studenty do jiné místnosti než do vypsané posluchárny, je nutné změnu dát vědět opět formou lístku na dveřích a zároveň nahlásit změnu i studijnímu oddělení. 3.9 Rozdělení stěžejních pracovních činností pí. Kischerové: a) majetek - pí. Novotná (nutno hlásit změny v umístění) b) pomůcky - pí. Charvátová c) archiv - pí. Turečková d) pošta - pí. Kolářová e) docházkové listy - J. Němcová studijní 3.10 Ředitel informoval o postupu při testech – všichni by měli kontrolovat důsledně, zda studenti neopisují. Studenti musí odložit mobily. Pokud má student tahák, měl by ten den odejít od zkoušky (zápočtu) a musel by se ke zkoušce nově přihlásit. Ředitel apeloval na důsledný a jednotný postup všech vyučujících. 3.11 Rektorka upozornila na nové podání Statutu a vnitřních předpisů na MŠMT. Nový Statut obsahuje ustanovení, že podmínky účasti na přednáškách určuje vyučující, nutno propojit přednášející s těmi, kdo vedou cvičení, aby se nedávaly zápočty pouze za docházku. 3.12 Ředitel apeloval na využívání testů na ShP. 3.13 Ředitel informoval o akci Miss Sympatie – všechny 3 účastnice postoupily do semifinále Od 1. ledna bude cca měsíc probíhat SMS podpora, 12 soutěžících postupuje do finále na ples na Žofíně „Sestry na sál“. 3.14 Ředitel informoval o nutnosti rozebrání bc. prací k opravným zkouškám – studijní odd. 3.15 Ředitel informoval o pracovní době nové paní vrátné. Pokud není výuka, bude budova otevřena do 18:00 hod. 3.16 Seznam studijních pomůcek a jejich umístění je přílohou tohoto zápisu, zároveň bude seznam umístěn na ShP. 3.17 Budou se vyřazovat počítače cca z roku 2012, možnost odkupu, zájem nahlásit pí. Novotné (rozhodnutí po vypořádání inventury za rok 2016). Ad. 4 Diskuse 4.1 Dr. Jílková informovala o možnostech výjezdů v rámci programu Erasmus+. Žádosti budou v přijímány v lednu na další akademický rok. Je možné využít osobní kontakty a vyjet i několikrát po dvou dnech. Je možné i školení nebo lépe na výukový pobyt. Možnost platí i pro THP, výjezdy jsou možné pro EU i zámoří. Je možnost jazykového vzdělávání. Je možné vyjet na pracoviště nebo přidat přednášku či praktika. Cíl VŠZ – výběrovým řízením projít všichni AP, případně i THP. 4.2 Mgr. Turečková informovala o časové ose – prosba o aktualizaci ze strany AP. V lednu proběhne anketa spokojenosti. Zároveň informovala o plánované konferenci 6. 4. 2017. 4.3 Pí. Charvátová informovala o zřízení prokliku Školní pošta na webu VŠZ – proklik je na levé straně v liště. Po vstoupení a zadání přihlašovacích hesel do svého počítače se pracovníci dostanou do své školní pošty bez nutnosti mít VPN. Informovala o objednávce ITIC karet pro pracovníky VŠZ a možnosti sjednání cestovního pojištění k této kartě, které platí pro služební i soukromé cesty. Cena pro aktivní sportovce cca 500 Kč/rok, pro neaktivní sportovce 350 Kč/rok. Více informací lze nalézt na www.isic.cz. Pomůcky – v případě zápůjčky mimo školu je nutné poslat mail a zároveň podepsat s danou institucí předávací protokol. 4.4 Dr. Jexová informovala o SharePointu – Složka pro učitele – při vkládání souborů do složky pro učitele se objeví příznak „čeká na vyřízení“, což znamená, že vložený soubor vidí pouze AP a student, který ho vložil. Pokud dá akademik schválit, objeví se příznak „schváleno“ a vložený soubor se zviditelní všem uživatelům. Pokud není schválené, student vidí pouze to, co sám vložil a pouze schválené dokumenty. Dokumenty čekající na vyřízení nevidí. Ad 5. Úkoly 5.1 Povinně vést docházku na seminářích a cvičeních a upravit podmínky v časových tematických plánech. Termín: průběžně Odpovídají: všichni AP 5.2 Apel na dodržování nutnosti hlásit nepřítomnost na pracovišti tajemnici a informovat o realizovaných/absolvovaných akcích Mgr. Turečkovou jako PR. Termín: průběžně Odpovídají: všichni Zapsala: PhDr. Jana Kolářová Příští porada: Příloha: 1 Schválil: Ing. František Kunc, PhD., ředitel VŠZ, o. p. s. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD., rektorka VŠZ, o. p. s. Příloha č. 1 UČEBNÍ POMŮCKY UČEBNA č. 2 Ambu Cardiac Care Trainer – dýchací přístroj /7 ks/ UČEBNA č. 6 Model paže na odběr krve Model paže se stojanem a UČEBNA č. 7 Těhotenský model AKO 43 Model paže na odběr krve Model paže se stojanem a UČEBNA č. 9 Simulace stáří – sada Ošetř. manekýn Susie Simon Ošetř. model dítěte, 5 let Paže pro měření TK Simulátor nácviku klyzmatu Obvazový simulátor Sally Pokročilý simulátor péče o stomii Simulátor péče o Pokročilá venepunkční paže Simulátor lumbální punkce Demonstrace fyz. vyšetření LP Torzo centr. kanylace Simulátor parenterální výživy Porod. simulátor Leopoldův Pokročilý porod. simulátor Sada diabetických chodidel UČEBNA Č. 9 Model nohy s vředy vzniklé stářím Modely dekubitů, sada 4 stádií Průhl. simulátor cévk. – žena Vnitřní močové ženské orgány Model chodidla s chorobami Model poranění chodidla Model 3 stadií poranění Sada 3 simulátorů episiotomie Simulátor dilatace dělož. čípku Model aplikace NG sondy řez. Hladová figurína Lidská kostra