VYSOKÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ, o. p. s. se sídlem v Praze 5, Duškova 7, PSČ: 150 00 ZÁPIS Z PORADY ředitele Ing. Františka Kunce, PhD. a rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. Dne: 11.1.2016 Přítomni: dle prezenční listiny Omluveni: doc. Horák, prof. Seidl, Mgr. Polák PROGRAM: 1. Kontrola plnění úkolů 2. Personální změny 3. Organizační otázky 4. Diskuze 5. Úkoly Ad 1. Termínované úkoly z minulé porady splněny. Ad 2. Personální změny 1.1 Oficiální představení nové tajemnice PhDr. Jany Kolářové ředitelem školy. Ad 3. Organizační otázky 3. 1 Krádež počítače, v poslední době dva případy. V minulosti se nikdy nestalo, proto budou zavedena nová opatření. Policie první krádež odložila pro malou hodnotu věci. Nově krádež v učebně č. 4 - krádež počítače, zde bolestnější ztráta, nový má cenu cca 20 000,-. Další krádež IT techniky by již znamenala narušení rozpočtu školy. Opatření - zamykání tříd, akademici dostanou oproti podpisu svazek klíčů - je k vyzvednutí u paní hospodárky. Externisté - zůstává stejný postup jako doposud. Správcovská firma IT pořizuje na počítače profesionální lanka, budou připoutány počítače v učebnách i kabinetech. Pořízeny samolepky o monitorování prostoru. Pokud se bude v prostorách školy pohybovat někdo cizí s velkou taškou, prosíme vyvinout aktivitu a snažit se zamezit event. další krádeži. Apel vedení na obezřetnost pracovníků školy. 3. 2 PRE poskytlo dar ve výši 100 000,-. Odešla objednávka na studijní pomůcky. V jednání je dalších 100 000,- za realizovanou reklamu PRE ve škole. PRE dlouhodobě VŠ podporuje. 3. 3 Nájemní smlouva - 28. 12. 2015 odsouhlasena Radou hl. města Prahy. Bylo dohodnuto mírné snížení nájemného. Probíhají další jednání o detailu nájemní smlouvy. Stávající smlouvaje do roku 2020, nová smlouva do roku 2035. 3. 4 Hodnotící zpráva - do konce ledna k odevzdání. Návštěva komise - předpoklad rozmezí únor/březen. AK nahlásí konkrétní dny. Budou hovořit se všemi pracovníky školy na různých úrovních. Všichni budou se zprávou seznámeni. Apel na nepodceňování situace, důraz na jednotnou rétoriku. AK může přijít i na hospitaci, proto je potřeba brát do hodin vše, co má mít AP s sebou. V únoru bude ještě setkání, aby se sjednotilo vnímání této zprávy. 3. 5 Studijní plány - dodat na SharePoint, do konce ledna musí být vše na ShP. Kontrola vedoucích, aby vše bylo v pořádku. Na časově tematický plán z pozice AK je kladen velký důraz. Rektorka - poděkování všem dotyčným za spolupráci na dotazníku. Zaslané materiály jsou buď převzaty nebo jen drobně upraveny. Jedná se o impulsy, které jsou velkým přínosem - k poděkování se připojuje i ředitel. 3. 6 Konzultační hodiny - do konce ledna musí být předány pí. Novotné v rozsahu 2 hod. týdně a musí být na dveřích vyvěšeny. Pracuje se na jednotném identifikačním systému personálního rozmístění po budově. Pracuje se i na výzdobě školy. Na chodbách budou plátna ze života školy. Někde komplikace s focením, někde podpora, někde ne. Fotografie budou z promoce, záchranářského výcviku apod. Budou nové obrazy, květinová výzdoba - do konce ledna příprava, začátkem února realizace. 3. 7 Zapisování ke zkouškám - podnět ze studijního oddělení. Pokud je student přihlášen ke zkoušce, nutno ho nějak vyřídit. Bez symbolu v SharePointu se nemůže přihlásit na další termín. Nutno zapsat známku, popř. omluven nebo neomluven. 3. 8 Info o dni akreditace bude rozesláno, v tyto dny všichni striktně budou nosit identifikační karty. K dispozici musejí být rektor, prorektoři, vedoucí studijního oddělení, vedoucí oborů, mohou však mluvit s kýmkoliv z akademiků. Změny v rozvrhu s Ing. Jexovou jen za důležitých podmínek. Info o pohybu mimo školu dát i tajemnici, aby byl přehled. V této době žádost o co nejmenší počet změn. 3. 9 Hodnotící komise - projekt OPVVV nevypsán do těchto dnů. Do konce prosince 2015 nebyl vypsán, pořád sledujeme. 3.10 Od 18. ledna budou přes pokladnu vyplácena stipendia ubytovací, sociální a prospěchová. 3.11 Den otevřených dveří - proběhne 2. února. Konec bude cca do 18:30. Zodpovědnost: Porodní asistentky - PhDr. Jahodová Všeobecné sestry - Mgr. Marková Záchranáři - Mgr. Pekara Radiologie - Ing. Jexová 3.12 Úvaha - ředitel a rektorka zvažují přátelskou návštěvu ve výuce. 3.13 Návrh platit Summary překlady, v rámci projektu vstřícná škola, sociálním stipendistům (doc. Němcová). Ad 4. Diskuze: 4.1 K systému zapisování ke zkouškám - nastavit tak, aby se dal zablokovat počet studentů přihlášených ke zkoušce (10), ostatní jsou tzv. pod čarou. Psát do poznámky, že pod čarou nemusejí být prozkoušeni (Mgr. Pekara). 4. 2 Anglické Gymnázium Praha 9 - žádost o záchranářský kurs, není podmíněno akreditací. Během roku bude obnovena žádost o akreditaci. Pochvala vedení za aktivitu (Mgr. Pekara). 4. 3 Konzultační hodiny - limitovány rozvrhem, jakmile budou známy, posílat pí. Novotné. Konzultační hodiny umístit do složky, kam se dostanou všichni, tam dát rozvrhy 2016 všech tříd a všech vyučujících. Podle toho udělat konzultační hodiny a nahlásit je. Pokud nápad na nějaké vylepšení, prosba ihned nahlásit Ing. Jexové. U prezenční formy rozvrhy již jsou, nyní práce na kombinované formě. Návrh - prozatím vyvěsit staré konzultační hodiny, v polovině února již dát nové. 4. 4 Nabídka počtu kusů kalendářů - boj proti kouření - předat pí. Turečkové - rozvěšení bude určeno ve spolupráci s ředitelem (MUDr. Hamplová). 4. 5 Podána informace o tom, že se studenti obracejí na psychologickou poradnu, řeší partnerské a rodinné vztahy. Je možné zdůraznit i u AK jako bonus pro studenty. Pochvala a poděkování za přístup. 4. 6 Přihlašování k praxím funguje - odzkoušeno na porodních asistentkách (Mgr. Procházková). 4. 7 Je zájem o sestry a porodní asistentky - osloveny 3. ročníky (Mgr. Procházková). Ad 5. Úkoly 5.1 Povinně vést docházku na seminářích a cvičeních. Termín: průběžně Odpovídají: všichni AP 5. 2 Aktualizace nástěnek. Termín: 31. 1. 2016 Odpovídají: vedoucí kateder 5. 3 Obnovení žádosti o akreditaci záchranářský kurz během roku. Termín: 30. 6. 2016 Odpovídají: Mgr. Pekara 5. 4 Pozvánky na konference přeposílat knihovnici, průběžně umisťovat na ShP spolu s nabídkami práce. Termín: průběžně Odpovídají: AP + Mgr. Turecková 5. 5 Společná skripta (Mgr. Marková, PhDr. Hlinovská, doc. Němcová) aktivně nabízet kombinovaným formám, studenti si mohou doplňovat a dopisovat. V hodinách aktivně propagovat, udělat PR. Může být jako pracovní sešit, skripta. Interaktivní proces vhodný pro bakalářky. Mgr. Turečková spočítá počty kusů k dispozici. Termín: ihned Odpovídají: Mgr. Turečková + AP Zapsala: PhDr. Jana Kolářová Příští porada: termín bude upřesněn Příloha: 0 Schválil: Ing. František Kunc, PhD., ředitel VŠZ, o. p. s. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD., rektorka VŠZ, o. p. s.