r za Podmínky jso VYSOKÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ, o. p. s. se sídlem v Praze 5, Duškova 7, PSČ: 150 00 ZÁPIS Z PORADY ředitele Ing. Františka Kunce, PhD. a rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. Dne: 1. 7. 2016 Přítomni: dle prezenční listiny Omluveni: prof. Seidl, doc. Horák, Mgr. Škorpíková, MgA. Němcová, pí. Novotná PROGRAM: 1. Kontrola plnění úkolů 2. Personální změny 2. Organizační otázky 3. Diskuze 4. Úkoly Ad 1. Kontrola úkolů Ad 2. Organizační otázky 2.1 Ředitel poděkoval za hladký průběh SZZk. Promoce proběhnou 7 . - 8. 7. 2016. Průběh promocí bude zajišťovat studijní oddělení, pí. Kischerová, pí. Hrušková, Mgr. Turečková. Účastní se paní rektorka, 7. 8. 2016 je promotorem doc. Horák, 8. 7. 2016 je promotorem Ing. Jexová. 2.2 Ředitel informoval o podepsané nájemní smlouvě. 2.3 Ředitel informoval o přestěhování knihovny – nově se bude nacházet ve 3. patře. 2.4 Pochvala zapisovatelům u komisí při SZZk – zapisovatelky se osvědčily, personálně bylo dobré rozhodnutí. 2. 5 Telefony – navýšené vyúčtování – nárůst volání z pevných linek o 200%, apel na zvážení nutnosti volání. S konkrétními pracovníky bude hovořeno. 2. 6 Akreditace – ředitel se účastnil školení ohledně akreditací na MŠMT. Od 1. září bude zřízen Národní akreditační úřad. V červnu však ještě nebyli jmenování pracovníci úřadu. Pracovníci nového úřadu nemohou být zaměstnanci vysokých škol. 2. 7 Ředitel podal informaci o finanční náročnosti LS - na základě provedl finanční analýzu. Došlo k nárůstu pracovních cest. Od září budou platit nové podmínky – pracovníci budou muset vyplnit formulář se stručným zdůvodněním pracovní cesty, cestu bude muset schválit přímý nadřízený, rektorka a následně ředitel. Rozpočet pro rok 2016 je již k červnu vyčerpán, finance byly přesunuty z jiných kapitol. Výstupem pracovní cesty je vypracování zprávy ze služební cesty. 2. 8 Byly odevzdány Výroční zpráva o činnosti a Výroční zpráva o hospodaření VŠZ za rok 2015. 2. 9 Do konce srpna bude podána žádost na zřízení pobočky VŠZ ve Vsetíně. 2. 10 Vyhodnocení ze SZZk – bude vydána směrnice rektorky, která se bude týkat docházky studentů kombinované formy přijatých po úspěšném absolvování shodného studijního oboru na VOŠZ a jejich podávání písemných žádostí o schválení tématu bakalářské práce, a to nejpozději do 15. 10. Dále je nutné na úvodních hodinách upozornit studenty prezenčního studia na podmínky dodržování docházky na cvičení. Docházka musí být nejméně 80%. Pokyny k docházce jsou uvedeny ve Zkušebním řádu VŠZ v čl. 4, bod 9. Vyučující jsou povinni, se tímto řádem řídit. Pokud se docházka studenta bude pohybovat v rozmezí 60 – 80% je řešení situace v kompetenci akademického pracovníka (zda test nebo zkouška). Pokud docházka klesne pod 60%, dojde k oficiálnímu přezkoušení studenta. V časových a tematických plánech vyučující stanoví podmínky pro absolvování předmětu. 2. 11 Praxe – nelze uvolnit studenty z praxe kvůli vyučování, absolvování zkoušky nebo zápočtu (konzultováno s Mgr. Procházkovou). Termíny zápočtů budou vypisovány buď na poslední hodině cvičení nebo ve zkouškovém období. 2. 12 Bakalářské práce – u absolventů VOŠ – povinnost předložit jejich absolventskou práci z VOŠ (je nutné eliminovat shodu bakalářské práce s absolventskou, shoda může být do 30 %, úroveň práce musí být vysokoškolská, absolventskou práci lze použít jako jeden ze zdrojů). Nutné doplnit a opravit: - Prohlášení v bakalářské práci - bude opraveno ve skriptech - Do žádosti schválení tématu bakalářské práce bude doplněna kolonka název absolventské práce“. 2. 16 Byla podána informace o plánovaném teambuildingu v září – návrh čtvrtek 15. 9. Ad. 3 Diskuse 3.1 Paní rektorka – apel na používání či vytvoření sdíleného nebo plánovacího kalendáře, kde by byly jasné termíny plnění úkolů a přehled o akcích konkrétních pracovníků. 3. 2 Byly odevzdány 3 příspěvky do sborníku – 1 odevzdala PhDr. Hlinovská, 2 Ing. Jexová. Je možné odevzdat i práci, která byla realizována ve spolupráci se studentem. 3. 3 Informace rektorky o personálním zabezpečení opakovacích SZZk v termínech: 30. 8. 2016 - ZZ 5. - 9. 9. 2016 - VSV 27. 9. 2016 - PA 3. - 4. 10. 2016 - ZZ 5. - 7. 10. 2016 - VS Ad 4. Úkoly 4. 1. Zpracování žádosti na zřízení pobočky Vsetín – viz bod 2. 9. Termín 30. 8. 2016 Odpovídají: doc. Němcová, rektorka 4.2 Povinně vést docházku na seminářích a cvičeních a upravit podmínky v časových tematických plánech dle bodu 2.10 Termín: průběžně Odpovídají: všichni AP 4.3 Obnovení akreditace kurzu PP pro pedagogické pracovníky. Termín: 30. 9. 2016 Odpovídají: Mgr. Pekara 4.4 Sledování a zpětné zpracování bakalářských prací z hlediska poměru uváděných kompilačních analytických výstupů a edukace/ošetřovatelský proces. Zpracovat přehled přímých výstupů do praxe (letáky, brožury apod.). Termín: 31. 12. 2016 Odpovídá: Mgr. Turečková 4.5 Vytvořit Rozhodnutí rektorky pro studenty přijímané do vyšších ročníků po absolvování VOŠ. Doplnit do výuky profilující státnicové předměty, aby tyto předměty byly absolvovány v plném rozsahu na Vysoké škole zdravotnické. Termín: 30. 8. 2016 Odpovídají: doc. Němcová, rektorka 4. 6 Nahrát poslední bakalářské práce a průběh jejich obhajoby do elektronické databáze. Termín: 31. 8. 2016 Odpovídají: pí Kischerová 4.7 Vypracovávat podrobnější zápis z obhajoby bakalářské práce. Do protokolu o průběhu SZZk musejí být zápisy otázek. Termín: od podzimních SZZk2016 Odpovídají: předsedové komisí 4.8 V souvislosti s udělenou akreditací kombinované formy oboru ZZ upravit logbook. a předložit jej řediteli a rektorce. Termín: 30. 8. 2016 Odpovídají: MUDr. Hamplová, Mgr. Pekara, Mgr. Procházková 4.9 Zaslat přehled publikační činnosti za I. pololetí paní rektorce: Termín: 20. 8. 2016 Odpovídají: všichni AP 4. 10 Zaslat řediteli a rektorce vyhodnocení anket. Termín: do 30. 8. 2016 Odpovídá: Mgr. Turečková 4. 11 Úkol zpracovat podklady pro statistiku výsledků červnových SZZk včetně počtu studentů, kteří si je odložili. Termín: 15. 8. 2016 Odpovídají: pí. Kischerová 4. 12 Vypracovat hodnotící zprávu ze SZZk na základě podkladů z bodu 4. 11 Termín: 30. 8. 2016 Odpovídají: vedoucí kateder a oborů 4.13 Vypracovat zprávu o činnosti katedry/oboru za LS a shrnutí za akademický rok 2015/2016 a zaslat obě zprávy rektorce a řediteli. Termín: 30. 8. 2016 Odpovídají: vedoucí kateder a oborů koordinátor programu Erasmus 4.14 Inovovat skripta a formuláře žádosti o schválení bakalářské práce. Termín: 31. 7. 2016 Odpovídají: doc. Němcová, rektorka Zapsala: PhDr. Jana Kolářová Příští porada: 30. 8. 2016 ve 12:00, zasedačka 3. patro Příloha: 0 Schválil: Ing. František Kunc, PhD., ředitel VŠZ, o. p. s. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD., rektorka VŠZ, o. p. s.