 webové stránky: www.vszdrav.cz  Bankovní spojení  tel./fax: 257316787 E-mail:Info@vszdrav.cz 51-1850770217/0100 tel. 210082412 IČO: 27235530 VYSOKÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ, o. p. s. se sídlem v Praze 5, Duškova 7, PSČ: 150 00 ZÁPIS Z PORADY ředitele VŠZ, o. p. s. Ing. Františka Kunce, PhD. a rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. Dne: 3. 9. 2015 Přítomni: dle prezenční listiny Omluveni: Mgr. Polák, M. Kischerová PROGRAM: 1. Kontrola plnění úkolů 2. Personální změny 3. Organizační otázky 4. Diskuze 5. Úkoly Ad 1. Termínované úkoly z minulé porady byly splněny. Ad 2. Personální změny 2. 1 Od l. září 2015 nastoupil na VŠZ Ing. Václav Hofman, PhD. (manager kvality, anglický jazyk, ERASMUS). 2. 2 Do knihovny nastoupí plně kvalifikovaná pracovnice v oboru knihovnictví Mgr. Turečková Iveta a to nejpozději od 1. 11. 2015. Ad 3. Organizační otázky 3. 1 Státní závěrečné zkoušky (AR 2014/2015): Dne 7. září 2015 obor Zdravotnický záchranář Předseda komise: doc. MUDr. Ladislav Horák, DrSc. Členové: doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. PhDr. Dušan Sysel, PhD., MPH. MUDr. Jiří Knor, Ph.D.  webové stránky: www.vszdrav.cz  Bankovní spojení  tel./fax: 257316787 E-mail:Info@vszdrav.cz 51-1850770217/0100 tel. 210082412 IČO: 27235530 Mgr. Jaroslav Pekara Zapisovatel: Mgr. Karolina Stuchlíková Dne 8. - 11. září 2015 obor Všeobecná sestra Předseda komise: doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. Členové komise: PhDr. Dušan Sysel, PhD., MPH. MUDr. Lidmila Hamplová PhD. PhDr. Jana Hlinovská, PhD. Mgr. Eva Marková, Ph.D. Zapisovatel: Mgr. Karolina Stuchlíková Dne 17. září 2015 obor Porodní asistentka Předseda komise: doc. MUDr. Alena Měchurová, CSc. Členové: doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. PhDr. Ivana Jahodová Mgr. Eva Marková, Ph.D. MUDr. Katarina Palasová Zapisovatel: Mgr. Renata Procházková Státní závěrečné zkoušky VŠZ dne 12. + 14. 10. 2015 předseda zkušební komise obor ZZ – doc. MUDr. Ladislav Horák, DrSc. obor VS- doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. (složení komisí bude upřesněno) 3. 2 Představení projektu Absolvent plus - viz příloha č. 1 Projekt Absolvent+ představuje multimediální projekt pro budoucí absolventy. Přednesli: Kozumplík, Rubek 3. 3 Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání – viz příloha č. 2 Podána základní informace o novém Operačním programu – Výzkum, vývoj a vzdělávání. Aktivity, které na základě tohoto programu vzniknou na VŠZ, musí být zapracovány do Dlouhodobého záměru rozvoje VŠZ, o. p. s. do roku 2020. Dlouhodobý záměr rozvoje bude odevzdáván v říjnu t. r. – viz úkoly. 3. 4 Promoce a imatrikulace Dne 20. a 21. října 2015 se koná promoce absolventů VŠZ a imatrikulace nových studentů VŠZ (termín bude potvrzen po sdělení MHMP). Rozpis akademických hodnostářů bude zaslán ředitelem VŠZ Ing. Kuncem elektronickou cestou. 3. 5 Posílení signálu WIFI V době letních prázdnin byla provedena rekonstrukce vysílačů WIFI, jsou teď již funkční ve všech učebnách. Přihlašovací údaje jsou stejné jako do počítače.  webové stránky: www.vszdrav.cz  Bankovní spojení  tel./fax: 257316787 E-mail:Info@vszdrav.cz 51-1850770217/0100 tel. 210082412 IČO: 27235530 3. 6 Elektronické přihlašování na odborné praxe Pilotně bude v tomto semestru ověřován elektronický systém přihlašování na odborné praxe, od února 2016 by měl být uplatňován plně. 3. 7 Parkování Z důvodů větší přehlednosti o využívání parkoviště zaměstnanci VŠZ bude aktualizován seznam automobilů zaměstnanců (event. rodinných příslušníků) – evidenční kartičky, automobil, který nebude evidován, bude odtažen – jde o to zabránit zneužívání parkovacích míst, rezervovaných a placených VŠZ, třetími osobami (viz úkoly). 3. 8 Informace o akreditaci kombinované formy oboru Zdravotnický záchranář a kombinované formě oboru Porodní asistence. Žádosti budou posuzovány na jednání Akreditační komise dne 14. - 16. 9. 2015. Opory u oboru ZZ jsou kompletní, u PA je nutno dopracovat. 3. 9 Stanovení termínu pro porady vedení V rámci organizace akademického roku 2015/2016 byl stanoven termín pravidelných porad vedení vždy 1x měsíčně v pátek od 13. 40 do 15. 00 hod. 3. 10 Operativní porady rektorky VŠZ Operativní porada rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. se bude konat dne 18. 9. 2015. Další porady se budou konat dle aktuální potřeby na základě sdělení jednotlivých kateder. 3. 11 Inovovaná skripta ke zpracování BP Skripta VŠZ k bakalářským pracím byla inovována zapracováním předchozích poznatků a zkušeností za minulé období. K dispozici všem pedagogům jsou na SharePointu v záložce studijní materiály - viz úkoly. 3. 12 Organizace zápisu studentů VŠZ do akademického roku 2015/2016 Dne 14. 9. 2015 proběhne zápis do 2. a 3. ročníků, dne 21. 9. 2015 do 1. ročníků. Časový harmonogram zápisu bude zveřejněn na webových stránkách školy (včetně učeben). Personální zabezpečení – stanovení pedagogové dle pokynu rektorky. Studijní oddělení zajistí zveřejnění na webových stránkách (včetně učeben). 3. 13 Přijímací zkoušky dne 7. 9. 2015 II. kolo V pondělí dne 7. 9. 2015 proběhne II. kolo přijímacího řízení, zabezpečuje studijní oddělení za součinnosti pedagogických pracovníků – viz úkoly.  webové stránky: www.vszdrav.cz  Bankovní spojení  tel./fax: 257316787 E-mail:Info@vszdrav.cz 51-1850770217/0100 tel. 210082412 IČO: 27235530 3. 14 Smlouva o pronájmu budovy Duškova 7 Smlouva VŠZ o nájmu budovy Duškova 7 je uzavřena do roku 2020. Vedení VŠZ jedná s Magistrátem hl. města Prahy o prodloužení do roku 2035. 3. 15 Havárie vody v budově Duškova 7 v červnu 2015 - reklamace Opravu budovy po havárii vody v červnu t. r. zajišťovala VOŠ a SZŠ. Do 18. 9. 2015 bude provedena oprava vzdutí podlahy v posluchárně P 1. 3. 16 Instalace automatu Zdravomat V přízemí budovy školy byl zkušebně nainstalován nový automat se zdravou výživou k rozšíření stávající nabídky pro studenty a pedagogy. 3. 17 Odevzdání indexů – uzavření ročníku Stanoven termín na odevzdání indexů na studijní oddělení – uzavření ročníku bude v indexu potvrzeno razítkem. Při nesplnění podmínek zápisu do dalšího ročníku bude prováděn podmíněný zápis dle nově schváleného studijního a zkušebního řádu VŠZ, čl. 4, bod 4. – viz úkoly. 3. 18 Teambuilding zaměstnanců VŠZ dne 4. 9. 215 Organizaci akce zajišťuje Mgr. Pekara v součinnosti s Bc. Skočdopolovou a PhDr. Moravcovou. Sraz nahlášených účastníků - turistů na nádraží v Černošicích v 10.10 hod., ostatní účastníci v 11.49 hod. Odjezd vlaku směr Černošice z hlavního nádraží v Praze v 9.49 hod. Poděkování organizátorům. 3. 19 Konzultační hodiny AR 2015/2016 Zdůrazněna povinnost vypsání a dodržování konzultačních hodin (2 hodiny týdně), bude uvedeno na dveřích kabinetu příslušného pedagoga a zveřejněno na SharePointu – viz úkoly. 3. 20 Setkání absolventů VŠZ dne 22. 9. 2015 v budově školy Podána informace o organizaci setkání absolventů dne 22. 9. 2015 od 16. hod. do 19. 00 hod. v budově školy. Pozvánka a plánovaná náplň akce je zveřejněna na webových stránkách školy. Požadována účast na setkání, zejména pedagogů, kteří dlouhodobě působí na VŠZ (MUDr. Hamplová, PhDr. Hlinovská, Ing. Kunc a další). 3. 21 Péče o nábor studentů V dalším období je nutné zabývat se otázkou, jak co nejlépe zabezpečit nábor budoucích studentů, aby nedocházelo k úbytkům. Jsme soukromá škola, máme individuální přístup ke studentům, každý pedagog musí se studenty průběžně pracovat. Jsme vedeni myšlenkou, že musíme stavět na tom, co student umí, ne co neumí. To neznamená být méně nároční v požadavcích na znalosti.  webové stránky: www.vszdrav.cz  Bankovní spojení  tel./fax: 257316787 E-mail:Info@vszdrav.cz 51-1850770217/0100 tel. 210082412 IČO: 27235530 Ad 4. Diskuze: 4. 1 Bude projekt Absolvent+ otevírat dveře k zaměstnavatelům – umožnění odborné praxe ve zdravotnických zařízeních? (PhDr. Jahodová) Projekt Absolvent+ otevírá další možnost k pohledu posuzování vhodnosti volby, ke zvýšení přehledu a zlepšení informací a popularizaci školy, ředitel školy bude projekt prezentovat na studentském parlamentu. 4. 2 Náměty na využití Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (dále jen OPVVV) v podmínkách VŠZ, jakou aktivitu by akademičtí pracovníci preferovali, náměty/podněty předložit řediteli školy do konce září 2015. Tyto aktivity budou zapracovány do Dlouhodobého záměru rozvoje VŠZ do roku 2020. 4. 3 Byla vytvořena nová záložka na webových stránkách VŠZ s názvem Konference; 10. vědecká konference VŠZ je zveřejněna na webových stránkách školy (Bc. Skočdopolová). 4. 4 Byl vytvořen manuál „Desatero pro odborné praxe“ - Mgr. Procházková v součinnosti s Bc. Skočdopolovou, uveřejněn na SharePointu, záložka Odborná praxe, v tištěné podobě vyvěšen na nástěnce ve 4. patře, upozornění na aktualizaci publikační činnosti akademických pracovníků školy, zapotřebí, aby každý AP provedl kontrolu zveřejněných publikací v záložce akademičtí pracovníci a nahlásil potřebné změny. Bc. Skočdopolové - viz úkoly. 4. 5 V současnosti se pracuje na úpravách organizačního schéma (úprava Statutu jako stěžejního materiálu VŠZ), v rámci připravovaných úprav bude vytvořena pracovní pozice prorektor pro rozvoj a vnitřní vztahy (kandidátem je Ing. Jexová, PhD.) Ad 5. Úkoly 5. 1 Povinnost všech akademických pracovníků úzce spolupracovat se studenty, zajímat se o jejich problémy a být nápomocni řešit eventuální otázky, související se studiem, uplatňovat individuální přístup Termín: průběžně Odpovídají: všichni AP 5. 2 Předání podkladů k zápisu studentů ke studiu na VŠZ dne 14. 9. a 21. 9. 2015, zveřejnění na webových stránkách školy Termín: průběžně Odpovídají: všichni AP  webové stránky: www.vszdrav.cz  Bankovní spojení  tel./fax: 257316787 E-mail:Info@vszdrav.cz 51-1850770217/0100 tel. 210082412 IČO: 27235530 5. 3 Provoz knihovny do nástupu nové pracovnice bude zajišťovat paní Monika Kischerová. 5. 4 Účast akademických pracovníků na státních závěrečných zkouškách dle jmenování, odbornosti a termínů Termín: 7. - 11. 9. 2015 Odpovídají: AP dle rozpisu 5. 5 Promoce absolventů VŠZ a imatrikulace studentů, zapsaných ke studiu na VŠZ se bude konat ve dnech 20. a 21. 10. 2015 (zatím neoficiální termín), účast akademických hodnostářů dle rozpisu, který bude zaslán ředitelem Ing. Kuncem Termín: 20. a 21. 10. 2015 Odpovídají: jmenovaní AP 5. 6 Příprava podkladů a vypracování kompletní žádosti o zaevidování knihovny VŠZ na Ministerstvu kultury ČR. Termín: 31. 12. 2015 Odpovídá: Mgr. Tučková 5. 7 Vypracovat seznam parkujících automobilů zaměstnanců (eventuálně vč. rodinných příslušníků) a vyhotovit identifikační zelené kartičky (včetně externích pracovníků), nahlásit tajemníkovi značku auta, barvu, SPZ Termín: 30. 9. 2015 Odpovídá: Ing. Pastyříková 5. 8 Sdělit rektorce školy stanovisko k inovovaným skriptům k bakalářským pracím a to i v negativním případě. Termín: ihned Odpovídají: všichni AP 5. 9 Nahlášení konzultačních hodin hospodářce školy, která zajistí vyvěšení na dveře kabinetů pedagogů. Oznámené konzultační hodiny je nutné dodržovat (2 hodiny týdně). Termín: ihned Odpovídají: všichni pedagogové, pí. Novotná 5. 10 Předložit řediteli školy k Operačnímu programu Výzkum, vývoj a vzdělávání náměty/ podněty, na které aktivity by mohly být podporovány (viz příloha č. 2) – stanovisko od všech akademických pracovníků. Termín: 30. 9. 2015 Odpovídají: všichni AP Zapsala: Ing. Pastyříková Příští porada: Přílohy: 2 Schválil: Ing. František Kunc, PhD., ředitel VŠZ, o. p. s. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD., rektorka VŠZ, o. p. s.