r za Podmínky jso VYSOKÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ, o. p. s. se sídlem v Praze 5, Duškova 7, PSČ: 150 00 ZÁPIS Z PORADY ředitele Ing. Františka Kunce, PhD. a rektorky doc. PhDr. Jitky Němcové, PhD. dne 30. 8. 2016 Přítomni: dle prezenční listiny Omluveni: prof. Seidl, PhDr. Hlinovská PROGRAM: 1. Kontrola plnění úkolů 2. Personální změny 2. Organizační otázky 3. Diskuze 4. Úkoly Ad 1. Kontrola úkolů 1.1 Rektorka apel na poslední zápis a povinnost vést docházku. 1.2 Obnovení akreditace kurzu PP – úkol byl splněn – nutno poslat elektronicky. 1.3 Směrnice rektora č. 1/2016 k pravidlům prostupnosti pro absolventy vyšších odborných škol na vysoké škole zdravotnické, o. p. s. byla zpracována a umístěna na webu i ShP. 1.4 Bakalářské práce jsou nahrány, postupně se dodělávají zbývající – úkol splněn. 1.5 Forma kombi ZZ – úkol úprava logbooku. 1. ročník se neotevírá. Délka praxe u této formy je stejná jako u prezenční formy. Všichni musejí praxi individuálně projednat s Mgr. Procházkovou. 1.6. Do 20. 8. zaslat rektorce seznam publikací a doplnit do karet pracovníků. 1.7. Stále je otevřený sborník prací vydávaný u příležitosti konference realizované ve spolupráci s ROSOU. O kontrolu abstractu je možné požádat Dr. Jílkovou. Ad 2. Personální změny 2.1 Ředitel a rektorka poděkovali za práci paní Hruškové, která k 1. 9. 2016 odchází do důchodu. Ředitel oznámil odchod Ing. Hofmana z VŠZ a představil nástupkyni RNDr. Janu Jílkovou, Ph.D. (AP – angličtina, Erasmus +). Ředitel představil nástupkyni za paní Hruškovou – paní Charvátovou. Ad 3. Organizační otázky 3.1 Ředitel informoval o vydaném opatření o poplatcích pro r. 2016/2017. Poplatky a školné zůstávají stejné jako v roce minulém. Rozdílové zkoušky – poplatek 25 000,- Kč. 3.2 Ředitel informoval o imatrikulaci a promoci – proběhne v termínu 19. a 20. 10. 2016. 3.3 Ředitel informoval o podání žádosti na zřízení pobočky VŠZ ve Vsetíně k 31. 8. 2016. 3.4 Ředitel informoval o novém opatření týkajícím se cestovních příkazů – nově musí být předložena i schválená žádost a zdůvodnění účelu cesty nadřízeným příslušného AP. Vzor žádosti v příloze tohoto zápisu. 3.5 Studentský parlament – plán svolat na listopad – pokud má někdo nějaký podnět k projednání - zaslat tajemnici. 3.6. Po dohodě s firmou byl deinstalován Zdravomat. 3.7. Došlo k reinstalaci počítačů – případné problémy nutno hlásit IT na mailovou adresu servisit@vszdrav.cz. 3.8 VŠZ byla oslovena MUDr. Kaderkovou z agentury We Make Media ohledně akce Sestra Sympatie – připravují ples. Idea, zda nechceme někoho vyslat ze školního kola. Vítěz postoupí do kola organizovaného agenturou Mediaone. Mohli by poskytnout slevy na vstupenky. Vyžádáme si podklady, spolupracovat bude Mgr. Turečková. 3.9 Informace o teambuildingu – informace budou zaslány Mgr. Turečkovou. 3.10 Informace o nových parkovacích kartách pro parkoviště VŠZ. 3.11 Paní rektorka podala informaci o podzimních SZZk – rozpis komisí viz příloha zápisu. 3.12 Paní rektorka podala informaci o umístění v anketě Fakulta roku – umístění na 1. místě. 3.13 Byla inovována skripta a formuláře pro bakalářské práce. Ad. 4 Diskuse 4.1 Nutnost inovovat studijní materiály onkologie, chemoterapie, chirurgie – doc. Horák. 4.2 Návrh, jak nově dělat vzorovou kazuistiku do skript – J. Pekara. 4.3 Ředitel info k OPVV – je možné, že bude výzva přehodnocena. Škola je nyní ve 2 projektech (MUDr. Hamplová). Na MZ ČR je 1 projekt PA – v procesu schvalování. 4.4 Nabídka terapeutických služeb i pro absolventy – Dr. Kymrová. 4.5 Rektorka - informace o nabídce konferencí a kongresech – všechny pozvánky jsou vyvěšeny na ShP. 4.6 Informace o termínu zápisů jsou na internetu. 6. 9. proběhne II. kolo přijímacího řízení. 4.7 Setkání absolventů plánováno na listopad. 4.8 Obdrželi jsme poděkování studentky, která prošla úspěšně náročným výběrovým řízením na pražské záchrance – J. Pekara. Ad 5. Úkoly 5.1 Povinně vést docházku na seminářích a cvičeních a upravit podmínky v časových tematických plánech. Termín: průběžně Odpovídají: všichni AP 5.2 Obnovení akreditace kurzu PP pro pedagogické pracovníky. Termín: 30. 9. 2016 Odpovídají: Mgr. Pekara 5.3 Sledování a zpětné zpracování bakalářských prací z hlediska poměru uváděných kompilačních analytických výstupů a edukace/ošetřovatelský proces. Zpracovat přehled přímých výstupů do praxe (letáky, brožury apod.). Termín: 31. 12. 2016 Odpovídá: Mgr. Turečková 5.4 Vypracovávat podrobnější zápis z obhajoby bakalářské práce. Do protokolu o průběhu SZZk musejí být zápisy otázek. Termín: od podzimních SZZk2016 Odpovídají: předsedové komisí 5.5 Zaslat přehled publikační činnosti za I. pololetí paní rektorce. Termín: 20. 8. 2016 Odpovídají: všichni AP 5.6 Zaslat řediteli a rektorce vyhodnocení anket. Termín: do 30. 8. 2016 Odpovídá: Mgr. Turečková 5.7 Vypracovat hodnotící zprávu ze SZZk na základě podkladů z bodu 4. 11. Termín: 30. 8. 2016 Odpovídají: vedoucí kateder a oborů 5.8 Vypracovat zprávu o činnosti katedry/oboru za LS a shrnutí za akademický rok 2015/2016 a zaslat obě zprávy rektorce a řediteli. Termín: 30. 8. 2016 Odpovídají: vedoucí kateder a oborů koordinátor programu Erasmus + 5.9 Inovovat skripta na základě podkladů od Mgr. Pekary. Termín: 7. 10. 2016 Odpovídají: doc. Němcová, rektorka Zapsala: PhDr. Jana Kolářová Příští porada: 21. 10. 2016 Příloha: 2 Schválil: Ing. František Kunc, PhD., ředitel VŠZ, o. p. s. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD., rektorka VŠZ, o. p. s. Příloha č. 1 Státní závěrečné zkoušky - akademický rok 2015/2016 30. 8. 2016 ZZ 5.- 9. 9. 2016 VSV 27. 9. 2016 PA 3. 10. 2016 ZZ 5.- 7. 10. 2016 VS Předseda komise: doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. 9–16 hodin Předseda komise: doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. 9–16 hodin Předseda komise: doc. MUDr. Alena Měchurová, CSc. 8–15 hodin Předseda komise: doc. MUDr. Ladislav Horák, DrSc. 9–16 hodin Předseda komise: doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. 9–16 hodin Členové komise: Členové komise: Členové komise: Členové komise: Členové komise: doc. MUDr. Ladislav Horák, DrSc. Mgr. Eva Marková, Ph.D. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. doc. PhDr. Jitka Němcová, PhD. Ing. František Kunc, PhD. MUDr. Lidmila Hamplová, PhD. PhDr. Dušan Sysel, PhD. Ing. František Kunc, PhD. MUDr. Lidmila Hamplová, PhD. Mgr. Eva Marková, Ph.D. Ing. Soňa Jexová, PhD. PhDr. Karolína Stuchlíková PhDr. Ivana Jahodová Mgr. et Mgr. Josef Taybner MUDr. Lidmila Hamplová, PhD. Mgr. Jaroslav Pekara, Ph.D. PhDr. Jana Hlinovská, PhD. MUDr. Katarína Palasová Mgr. Jaroslav Pekara, Ph.D. PhDr. Jana Hlinovská, PhD. Zapisovatel: Mgr. Procházková Zapisovatel: pí Kischerová Zapisovatel: pí. Kischerová Zapisovatel: Mgr. Procházková Zapisovatel: pí Kischerová Příloha č. 2 ŽÁDOST SLUŽEBNÍ CESTA 1. Zdůvodnění služební cesty: 2. Přímý nadřízený: _______________________ _________________________ Jméno podpis souhlasím nesouhlasím 3. Ředitel VŠZ, o.p.s. souhlasím nesouhlasím podpis