Přeskočit na obsahPřeskočit na patičku
IS VŠZDRAV
IS/Zdravotnicka_psychologie
  • Odhlášení ze systému
  • Domů
, učo 
Zdravotnicka_psychologie
  • Úvod
    • Nyní studovat
      1 Základní pojmy a procesy
    • Nyní studovat
      2 Psychologie stresu
      • 2.1 Pojetí a modely stresu
      • 2.2 Měření stresorů a stresové reakce
      • 2.3 Model pracovního stresu
      • 2.4 Zdroje stresu v průběhu života
      • 2.5 Psychosociální faktory zmírňující působení stresorů
      • 2.6 Zvládání a redukce stresu
      • 2.7 Osobnost a stres
        • 2.7.1 Transakční teorie stresu
        • 2.7.2 Osobní nezdolnost
        • 2.7.3 Pocit koherence
        • 2.7.4 Optimismus
      • 2.8 Syndrom vyhoření
    • Nyní studovat
      3 Hlavní oblasti aplikace psychologie zdraví
    • Nyní studovat
      4 Souhrnné testovací otázky
Prohlédnout vše
Průvodce změnami Interaktivních osnov

2.7 Osobnost a stres

2.7 Osobnost a stres
 
 
2.7.1 Transakční teorie stresu
2.7.2 Osobní nezdolnost
2.7.3 Pocit koherence
2.7.4 Optimismus
Předchozí
Následující
  • Úvod
    • Nyní studovat
      1 Základní pojmy a procesy
    • Nyní studovat
      2 Psychologie stresu
      • 2.1 Pojetí a modely stresu
      • 2.2 Měření stresorů a stresové reakce
      • 2.3 Model pracovního stresu
      • 2.4 Zdroje stresu v průběhu života
      • 2.5 Psychosociální faktory zmírňující působení stresorů
      • 2.6 Zvládání a redukce stresu
      • 2.7 Osobnost a stres
        • 2.7.1 Transakční teorie stresu
        • 2.7.2 Osobní nezdolnost
        • 2.7.3 Pocit koherence
        • 2.7.4 Optimismus
      • 2.8 Syndrom vyhoření
    • Nyní studovat
      3 Hlavní oblasti aplikace psychologie zdraví
    • Nyní studovat
      4 Souhrnné testovací otázky

Operace
Prohlédnout vše
Průvodce změnami Interaktivních osnov
IS VŠZDRAV
Informační systém VŠZDRAV
Provozuje Fakulta informatiky MU
Potřebujete poradit? vszdravis(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz
Nápověda
16. 9. 2025 | 09:04 Aktuální datum a čas
Více o ISPřístupnost
Nahoru
  • Co je nové Efektivní a soustředěné učení

    Upravili jsme zobrazení interaktivních osnov s cílem podpořit efektivní a soustředěné učení studentů (tzv. „Learning First“, neboli „učení na první místě“). Vše, co není pro studium interaktivní osnovy přínosné, minimalizujeme nebo odstraňujeme.
  • Co je nové Efektivní a soustředěné učení

    Nejvýraznější změnou je minimalizace rozhraní systému. Hlavní menu systému nyní najdete na rozbalení v horní liště. Tedy na stejném místě, jako je na mobilních zařízeních.
  • Co je nové Historie verzí

    Každá změna v intearktivní osnově se nyní automaticky ukládá jako verze. Můžete se kdykoli vrátit k předchozí podobě obsahu a obnovit ji. Už se nemusíte bát, že omylem přepíšete nebo ztratíte důležitá data.
  • Ukazatel Nastudováno

    Ukazatel „Nastudováno“ studentovi přepočítává, jak daleko je ve čtení a plnění interaktivní osnovy. Započítává se prohlédnutí kapitol, spuštění videí, otevření odkazovaných souborů apod. Student také může snadno rozpoznat přeskočené materiály a může se tak k nim vrátit.
  • Přehled přečtenosti

    Vyučující si může zobrazit u svých studentů ukazatel „Nastudováno“ pomocí operace „Přečtenost“. Vidí tedy jak si studenti při studiu vedou. Snadno tak může identifikovat studenty, kteří si interaktivní osnovu ještě ani neotevřeli, a může jim pomoct.
  • Kopírování obsahu interaktivních osnov

    Kapitoly lze jednoduše kopírovat z jedné interaktivní osnovy do druhé pomocí funkce „Kopírování kapitol“. Funkci ocení především učitelé, jejichž předměty se obsahově částečně překrývají.
  • Validace

    Validace kontroluje, jestli je interaktivní osnova v pořádku. Například, zda jsou odkazované studijní materiály opravdu studentům dostupné nebo zda existuje odkazovaná diskuse. Přepočítává se vždy v noci.
  • Hlavička interaktivní osnovy

    Obrázek osnovy lze nyní nechat zopakovat u každé kapitoly. Stačí zvolit volbu „Zobrazovat úvodní obrázek ve všech kapitolách“ u nastavení úvodního obrázku.
  • Přepínání zobrazení

    Pro uživatele, kteří nemají rádi změny, jsme dočasně ponechali možnost přepnutí zobrazení interaktivních osnov na předchozí verzi. IS si nastavení bude pamatovat a danému uživateli zobrazovat interaktivní osnovy ve zvoleném zobrazení.