Přeskočit na obsahPřeskočit na patičku
IS VŠZDRAV
IS/Zdravotnicka_psychologie
  • Odhlášení ze systému
  • Domů
, učo 
Zdravotnicka_psychologie
  • Úvod
    • Nyní studovat
      1 Základní pojmy a procesy
    • Nyní studovat
      2 Psychologie stresu
    • Nyní studovat
      3 Hlavní oblasti aplikace psychologie zdraví
      • 3.1 Kouření
      • 3.2 Alkohol a alkoholismus
      • 3.3 Obezita a některé jiné poruchy příjmu potravy
      • 3.4 Kardiovaskulární choroby
      • 3.5 Diabetes mellitus
      • 3.6 Další onemocnění - HIV-AIDS, karcinomy, astma
    • Nyní studovat
      4 Souhrnné testovací otázky
Prohlédnout vše
Průvodce změnami Interaktivních osnov

3 Hlavní oblasti aplikace psychologie zdraví

3 Hlavní oblasti aplikace psychologie zdraví
 
 
3.1 Kouření
3.2 Alkohol a alkoholismus
3.3 Obezita a některé jiné poruchy příjmu potravy
3.4 Kardiovaskulární choroby
3.5 Diabetes mellitus
3.6 Další onemocnění - HIV-AIDS, karcinomy, astma

3.7 Testovací otázky

3_Hlavní_oblasti_aplikace_psychologie_zdraví

 
Předchozí
Následující
  • Úvod
    • Nyní studovat
      1 Základní pojmy a procesy
    • Nyní studovat
      2 Psychologie stresu
    • Nyní studovat
      3 Hlavní oblasti aplikace psychologie zdraví
      • 3.1 Kouření
      • 3.2 Alkohol a alkoholismus
      • 3.3 Obezita a některé jiné poruchy příjmu potravy
      • 3.4 Kardiovaskulární choroby
      • 3.5 Diabetes mellitus
      • 3.6 Další onemocnění - HIV-AIDS, karcinomy, astma
    • Nyní studovat
      4 Souhrnné testovací otázky

Operace
Prohlédnout vše
Průvodce změnami Interaktivních osnov
IS VŠZDRAV
Informační systém VŠZDRAV
Provozuje Fakulta informatiky MU
Potřebujete poradit? vszdravis(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz
Nápověda
16. 9. 2025 | 09:01 Aktuální datum a čas
Více o ISPřístupnost
Nahoru
  • Co je nové Efektivní a soustředěné učení

    Upravili jsme zobrazení interaktivních osnov s cílem podpořit efektivní a soustředěné učení studentů (tzv. „Learning First“, neboli „učení na první místě“). Vše, co není pro studium interaktivní osnovy přínosné, minimalizujeme nebo odstraňujeme.
  • Co je nové Efektivní a soustředěné učení

    Nejvýraznější změnou je minimalizace rozhraní systému. Hlavní menu systému nyní najdete na rozbalení v horní liště. Tedy na stejném místě, jako je na mobilních zařízeních.
  • Co je nové Historie verzí

    Každá změna v intearktivní osnově se nyní automaticky ukládá jako verze. Můžete se kdykoli vrátit k předchozí podobě obsahu a obnovit ji. Už se nemusíte bát, že omylem přepíšete nebo ztratíte důležitá data.
  • Ukazatel Nastudováno

    Ukazatel „Nastudováno“ studentovi přepočítává, jak daleko je ve čtení a plnění interaktivní osnovy. Započítává se prohlédnutí kapitol, spuštění videí, otevření odkazovaných souborů apod. Student také může snadno rozpoznat přeskočené materiály a může se tak k nim vrátit.
  • Přehled přečtenosti

    Vyučující si může zobrazit u svých studentů ukazatel „Nastudováno“ pomocí operace „Přečtenost“. Vidí tedy jak si studenti při studiu vedou. Snadno tak může identifikovat studenty, kteří si interaktivní osnovu ještě ani neotevřeli, a může jim pomoct.
  • Kopírování obsahu interaktivních osnov

    Kapitoly lze jednoduše kopírovat z jedné interaktivní osnovy do druhé pomocí funkce „Kopírování kapitol“. Funkci ocení především učitelé, jejichž předměty se obsahově částečně překrývají.
  • Validace

    Validace kontroluje, jestli je interaktivní osnova v pořádku. Například, zda jsou odkazované studijní materiály opravdu studentům dostupné nebo zda existuje odkazovaná diskuse. Přepočítává se vždy v noci.
  • Hlavička interaktivní osnovy

    Obrázek osnovy lze nyní nechat zopakovat u každé kapitoly. Stačí zvolit volbu „Zobrazovat úvodní obrázek ve všech kapitolách“ u nastavení úvodního obrázku.
  • Přepínání zobrazení

    Pro uživatele, kteří nemají rádi změny, jsme dočasně ponechali možnost přepnutí zobrazení interaktivních osnov na předchozí verzi. IS si nastavení bude pamatovat a danému uživateli zobrazovat interaktivní osnovy ve zvoleném zobrazení.