Základy pedagogiky a edukace v ošetřovatelství
Anotace předmětu:
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický a je zaměřen na získání základních vědomostí z pedagogiky a didaktiky a jejich využití při výchovném působení sestry na jedince, rodinu, komunitu a účastníky kvalifikačního a celoživotního vzdělávání. Sestra se naučí prakticky aplikovat edukační činnost nejen u klientů, ale i dalších členů zdravotnického týmu.
Kapitoly:
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
Text
Kapitola obsahuje:
3
Obrázek
1
Odpovědník
8
Text
Kapitola obsahuje:
2
Obrázek
1
Odpovědník
10
Text
Kapitola obsahuje:
1
Obrázek
1
Odpovědník
16
Text
-
9.1 Obecné podmínky komunikace
-
9.2 Druhy komunikace v ošetřovatelství
-
9.3 Podmínky efektivní (produktivní) komunikace
-
9.4 Komunikační překážky bránící navázání prvního kontaktu
-
9.5 Shoda v komunikaci – kongruentnost
-
9.6 Rovina vztahu zdravotník a pacient
-
9.7 Nemoc jako náročná životní situace
-
9.8 Postoje člověka k nemoci
-
9.9 Iatropatogenie a sorrorigenie
-
9.10 Hospitalismus
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
14
Text
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
12
Text
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
15
Text
Kapitola obsahuje:
9
Text
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
Předchozí