Informační systémy ve zdravotnictví

3.18.3 Rejstřík

Rejstřík obsahuje seznam pojmů a témat obsažených v dokumentu, včetně stránek, na kterých se pojmy a témata vyskytují. Pojmy jsou v rejstříku řazeny abecedně, a pokud se uvedený pojem vyskytuje na více stránkách, jsou u něj zobrazena všechna čísla stránek.
Vytváření rejstříků se skládá ze dvou kroků. Nejprve označíme položky rejstříku a následně vytvoříme rejstřík.
 
Označení položek rejstříku
- Vyberte pojem, který chcete zařadit do rejstříku
- Na kartě Reference ve skupině Rejstřík klikněte na tlačítko Označit položku
- Zobrazí se dialogové okno Označit položku rejstříku
 
 
-- V textovém poli Hlavní položka bude zobrazen označený pojem
-- Položku označte tlačítkem Označit
-- Za označený pojem se vloží zvláštní pole {XE „MS Word“} (v dokumentu budou zobrazeny netisknutelné znaky)
- Dialogové okno pro označování položek zůstane zobrazeno, můžete vybrat další položku rejstříku a opět jí přiřadit odkaz tlačítkem Označit
- Označování položek rejstříku ukončíte tlačítkem Storno
 
Vložení rejstříku
- Vložte kurzor do místa, kde bude rejstřík zobrazen
- Na kartě Reference ve skupině Rejstřík klikněte na tlačítko Vložit rejstřík
- Zobrazí se dialogové okno Rejstřík
 
 
-- Ve kterém můžete nastavit předdefinovaný formát a počet sloupců rejstříku na stránce
- Vložení rejstříku potvrdíte tlačítkem OK